Najnoviji Manhart M2 Competition stvara brutalnih 705 ks

Više slika

Više slika

Nemački tjuner Manhart već nudi svoj paket za nove BMW M2 (G87) modele, ali je on definitivno zapostavio prethodnu generaciju ove linije...

Kako bi ispravila svoju grešku, slavna tjuning kuća predstavila je MH2 700 varijantu, baziranu na M2 Competition (F87) seriji, donoseći ovom modelu neverovatni nivo performansi.

Trolitarski dupli turbo šestocilindraš tjuniran je kako bi proizvodio krajnje impresivnih 705 ks i 815 Nm obrtnog momenta, što je masivno povećanje u poređenju sa standardnih 300 ks i 265 Nm obrtnog momenta sa kojima standardni M2 Competition dolazi. Ova mašina takođe nadmašuje svaku drugu kreiranu na bazi M2 modela od strane brenda Manhart ranije, uključujući njegove MH2 500, MH2 550, MH2 630 i trkački fokusirane MH2 GTR modele.

Ovo više nego duplo povećanje snage omogućeno je novim čiptjuningom, poboljšanim turbopunjačima, novim interkulerom, CSF vodenim hlađenjem, ARMAspeed karbonskim usisnicima, aluminijumskim cevima punjenja i novim kućištem izlaznog vratila. Kako bi ova snaga stigla na tlo, Manhart je usavršio kvačilo sedmostepenog automatskog menjača i dodao mu je dragster diferencijal. Na kraju, nemački tjuner je postavio novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa trkačkim cevima, tristaćelijskim katalizatorima i OPF duliter koji ovaj MH2 700 čini glasnijim od bilo kog drugog M2 na planeti.

Šasijska unapređenja uključuju nove Manhart V4 vešanje sa KW amortizerima, koji su očigledno spušteni radi boljeg upravljanja. Veći kočioni diskovi od 395 mm sada stižu u paru šestoklipnih čeljusti napred i predstavljaju derivat onih sa M4 GT4 (F82) modela, kombinovani sa 380 mm velikim diskovima i četvoroklipnim čeljustima pozadi. Za kupce koji žele da koriste MH2 700 model na trkačkoj stazi daleko više, kompanija Manhart nudi opciju karbonsko keramičkih kočnica.

Iako su ostavljene za kraj, vizuelne modifikacije nisu ništa manje značajne, tako da ovaj MH2 700 model poseduje prepoznatljive šare i dizajn zahvaljujući haubi u CS stilu, spliteru, pragovima, difuzoru i Clubsport zadnjem krilu od ugljeničnih vlakana. Kupe sa dvoje vrata postavljen je na dvadesetoinčne Manhart Concave One točkove, finiširane u mat crnoj boji sa crnim prstenovima felni. Ove specifikacije prati unikatna liverija sa MH2 700 oznakama i menta zelenim grafikama na čitavoj karoseriji.

Unutar putničke kabine, prva stvar koju možete primetiti jeste Manhart Clubsport kavez, koji je takođe ofarban tako da se savršeno uklopi sa zelenim akcentima na upravljaču i kontrolnoj tabli. Trkački izgled akcentovan je parom Recaro Sportster CS kadica i Awron displejom koji menja jedan od ventilacionih otvora.

Manhart nije otkrio koliko koštaju ove ekstenzivne modifikacije na MH2 700, ali Limited 01/01 u enterijeru sugeriše da je ovo unikatna kreacija za neku posebnu mušteriju brenda. Bilo kako bilo, M2 vlasnici koji su zainteresovani za slična unapređenja svojih mašina mogu posetiti zvanični sajt nemačkog tjunera i odabrati sve ili bilo šta iz ove obimne ponude komponenti.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group