Kompanija Brabus predstavlja 900 Superblack - najmoćniji AMG GLS 63 do sada

Više slika

Više slika

Ono što vidite u našoj galeriji najverovatnije predstavlja najmoćniji Mercedes-AMG GLS 63 model koji trenutno postoji...

Mračni Mercedes nazvan je 900 Superblack i stigao je na tržište zahvaljujući legendarnom tjuneru, kompaniji Brabus, značajno brži od modela na kom je baziran, ali i daleko moćniji i upadljiviji po pitanju izgleda od njega.

Baš kao i sa svakim besprekornim Brabus projektom, modifikacije ovog modela startovale su u pogonskom sklopu. Četvorolitarski AMG V8 agregat duplog turbo punjenja je sada porastao na 4,4 litre zahvaljujući većim otvorima cilindara, ojačanim i uvećanim glavama cilindara i klipnjačama. Tjuner je takođe opremio novi model specijalno izbalansiranom radilicom radi produženja hoda.

Dodatno, Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ poseduje i par novih turbo-punjača sa većim kompresorskim jedinicama i unikatnom konstrukcijom jezgra. Novi usisnici vazduha takođe su razvijeni za SUV i imaju sistem goriva sa pumpama visokog pritiska. Brabus je svoj model opremio novim izduvnim sistemom sa 76 mm velikim granama, osiguravajući da sve mehaničke modifikacije savršeno funkcionišu sa novim elektronskim paketima.

Rezultat svih ovih promena predstavlja surovih 900 ks koje stižu pri 6.200 rpm, zajedno sa 1.250 obrtnog momenta pri 2.900 rpm, ali je ipak limitiran na 1.050 kako bi se zaštitio pogonski sklop. Ova poboljšanja omogućuju Brabus GLS 63 4Matic+ modelu da stigne do stotke iz mesta 3,6 sekudi i razvije maksimalnu brzinu do 330 km/h, u zavisnosti od odabranih točkova i guma.

Naravno, poboljšanja ne prestaju ovde, jer je ekstenzivni rad bio uključen u potpunu transformaciju karoserije ovog Mercedes modela, koji sada izgleda daleko agresivnije zbog poboljšane aerodinamike. Ključne promene u ovom delu uključuju novi prednji spliter koji spušta visinu prednje osovine, specijalne usisnike vazduha na prednjem braniku, redizajniranu masku hladnjaka i rubove točkova od ugljeničnih vlakana. Brabus je projektovao posebne kontrolne module za vešanje ovog SUV modela kako bi ga spustio za dvadeset i pet milimetara.

Kupci koji žele da se istaknu još više, mogu se opredeliti za dvadesetčetvoroinčne točkove razvijene u okviru brenda Brabus i stižu opremljeni gumama koje mere 295/35 napred i 335/30 pozadi. Mana ovih točkova naspram standardnih dvadesetroinčnih jeste u tome što redukuju maksimalnu brzinu ovog modela i spuštaju je sa 330 na 310 km/h.

Za kompletiranje svih modifikacija kompanije Brabus na GLS modelu zadužene su nove presvlake, brojni akcenti od ugljeničnih vlakana, specijalne oznake i novi mat Shadow Grey finiš širom kontrolne table, ventilacionih otvora, maski zvučnika i njihovog okruženja, sa pedalama za menjanje brzina i nožnim pedalama kreiranim od aluminijuma.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group