Klasični Porsche 911 deluje potpuno spremno za osvajanje dina

Više slika

Više slika

Novi Porsche 911 Dakar model podigao je veliku prašinu poslednjih meseci, ali sa svojom velikom cenom od 208.125,80 evra, on je van dometa za većinu ljudi...

Međutim, za sve kupce koji žele nešto slično tu je ovaj posebni 911 Carrera Coupe model safari stila iz 1997. godine i nešto pristupačnije cene.

Ovaj modifikovani 911 Carrera postavljen je na listu aukcijske kuće Bring a Trailer, a iako on gotovo sigurno nije preterano sposoban terenac kao novi 911 Dakar, on svakako deluje kao nešto čemu je mesto na peščanim dinama i šljunčanim putevima, daleko više nego 911 modelima iz njegove ere. Ova jedinica stiže sa sertifikatom, proizvođačevom literaturom i čistim izveštajem sudara.

Sa eksterijerom u maslinasto zelenoj boji, koja je zapravo folija ispod koje je skrivena Ocean Blue Metallic nijansa, prednji deo automobila se ističe i novim branikom, sa integrisanom zaštitnom pločom šasije finiširanom u crnoj boji, dok je automobil smešten na šesnaestoinčne Braid točkove sa 215/70 Yokohama Geolander A/T gumama. Prodavac je modifikovao i vešanje 911 modela uz pomoć BBI Autosport brenda, dodajući mu specijalne JRZ podesive amortizere dugog puta, nove kontrolne ruke, karike, ležajeve i lagere.

3,6 litara veliki ravni šestocilindrični, vazdušno hlađeni agregat uglavnom je ostao nedirnut i sada poseduje novi VarioRam sistem usisnika. Ova jedinica je uparena sa šestostepenim manualnim menjačem koji pokreće zadnju osovinu, dok su dodati novi kočioni rotori i čeljusti, takođe.

Nešto dodatnih promena kreirano je i u enterijeru putničke kabine, na primer, unutra se sada nalaze nova Recaro Pole Position sedišta u crnoj koži, sa umecima houndstooth obrazaca i reljefnim Porsche grbom na naslonima za glavu. Unutrašnji ram takođe je prisutan unutra i obezbedio je ugradnju Spartco pojaseva sa šest tačaka kopčanja. Ovaj Porsche je dobio hidrauličnu ručnu kočnicu, drveni šalthebl, klima uređaj i električne podizače prozora.

Lista aukcijske kuće ne navodi koliko je kilometara ovaj model prevalio od svoje Safari transformacije, ali je naglasio da je motor imao 199.000 pređenih kilometara ispod kaiša.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group