Klasični Ferrari superautomobil dobija električni pogonski sklop

Kolekcionarstvo i posedovanje klasičnih modela autoindustrije predstavlja veoma zadovoljavajući hobi, koji je podjednako skupocen koliko i zahtevan po pitanju vremena, zbog potrebe za održavanjem ovih dragocenih automobila bezbednim i pouzdanim...

Električne konverzije postale su sve popularnije kod ljudi koji žele najbolje iz oba sveta, užitak koje retro modeli sa svojim metalom donose i moderan pogonski sklop koji ih neće toliko koštati po pitanju održavanja. Međutim, kada se ovakva konverzija primeni na klasičnom Ferrari modelu, slobodno možemo reći da je to pravi zločin.

Predstavljamo vam novi projekat Electric Classic Cars kanala, koji je uključio uklanjanje predivnog Ferrari V12 motora iz klasičnog Testarossa automobila kako bi mu bio ugrađen električni pogonski sklop i stvoren „Teslarossa“ model, ali da li je ovo zaista dobro rešenje za bilo kog vlasnika neprocenjivih klasika?

Radionica Electric Classic Cars kanala nalazi se u Velikoj Britaniji i do sada je konvertovala desetine vozila prilagodivši ih električnim pogonskim sklopovima, uključujući i projekat poznatog motocikliste Gaja Martina, u kome su mu pomogli da izgradi najbrži električni automobil na svetu od Volkswagen Beetle modela.

U prvom delu serijala, koji možete videti ispod teksta, mehaničar Ričard već je naveo brojne probleme sa kojima se susreo i sa kojima je većina vlasnika klasičnih automobila već upoznata, uključujući loš akumulator, pokvarenu elektroniku i troškove servisa. Kako ova vozila stare, njihovi delovi postaju sve skuplji i teži za pronalaženje, ukoliko je uopšte moguće naći ih iz bilo kog izvora.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group