Dokaz da je Dodge Viper jedan od najbrutalnijih sportskih automobila svih vremena

Dodge Viper predstavlja super sportski automobil koji je dobro poznat širom sveta po svojoj divljoj i neobuzdanoj prirodi...

Ono što nama preko okeana nije preterano poznato, čak i onima kojima je Viper najlepši model koji je ikada postojao, jeste da je on savršena platforma visokih obrtaja za trke ubrzanja, uprkos tome što svu svoju snagu šalje na zadnju osovinu. Ukoliko niste znali koliko ove otrovnice mogu biti brze, primerak sa 3.300 ks koji vam danas predstavljamo dočaraće stvari na pravi način.

Kreiran u garaži Nth Moto tima, ovaj Viper model duplog turbo punjenja iz 2001. godine poseduje fabrički blok i fabričke glave cilindara pete generacije ovog modela i prošle nedelje je kompletirao četiristo metara za 6,68 sekundi, pri prosečnoj brzini od 354 km/h. Ovo je novi rekord za Dodge Viper seriju i predstavlja ponovljivi rezultat, kao što je to snimak u nastavku teksta i dokazao, sa timom koji je uspeo da odradi isti zadatak za 6,85 i 6,96 sekundi u druge dve vožnje sa istim automobilom.

Ono što je najinteresantnije u čitavoj priči jeste da se ova mašina može takmičiti u Super Street klasi. Ovo je uspeo zbog brojnih ulično legalnih komponenti koje se i dalje u njemu nalaze, nalik nezavisnom vešanju na sve četiri strane. Sveukupno, ovaj model teži 1.780,8 kilograma sa vozačem unutra, koliko je imao dana kada je postavio novi rekord.

Nth Moto tim se nije jednostavno usrećio sa ovim automobilom, jer na istom snimku možemo videti i druge njegove kreacije, kompletiranu petu generaciju Viper modela sa devetolitarskim motorom, koji takođe može preleteti četiristo metara za 6,90 sekundi, takođe zadržavajući brojne fabričke komponente. On čak poseduje i kontrolu krstarenja, klimu i originalno ozvučenje. Njegova maksimalna težina iznosi 1.873,3 kilograma.

Važno je dodati da ni jedan od ovih modela ne koristi nitro niti metanske brizgaljke kako bi dostigao ove rezultate, već Etalnol R gorivo specijalno formulisano za trkačke motore ultra vioskih performansi, Garrett 88 mm turbo punjače, MoTeC elektroniku i nekoliko drugih modifikacija, koji su zajedno sa izvanrednim tjuniranjem ključ njihovog uspeha.

Moguće je govoriti o statistikama čitav dan, ali videti ove Viper modele na pravcu pri ovolikim brzinama, prava je poslastica za oči, posebno zbog toga što mogućnosti njihovog ubrzanja prevazilaze sva realna očekivanja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nth Moto (@nthmoto)

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group