Brutalni projekat Mazda RX7 modela sa četiri rotora i više od 1.200 ks

Više slika

Više slika

Deluje kao večnost kada je Rob Dam krenuo da razvija svoj Mazda RX7 projekat, koji je originalno startovao sa tri rotora, ali je na kraju evoluirao u punokrvnog trkača za regularne puteve sa dodatnim rotorom i pogonom na svim točkoviama...

Nakon šest godina, ovaj automobil je konačno finiširan i Dam ga je premijerno predstavio na SEMA događaju u kome je debitovao među stotinama drugih masivno tjuniranih modela. Ukoliko vam se čini da ne znate tačno u šta gledate, nemojte se uznemiravati, definitivno niste jedini, jer ovaj Mazda model izgleda neverovatno suptilno u odnosu na ono što zapravo predstavlja, sa svojom tamnom, ali elegantnom bojom eksterijera i širokom opremom za karoseriju oslobođenom bilo kakvih obeležja.

Međutim, sva ova suptilnost pada u vodu čim ova pritajena zver krene da izbacuje plamen iz svojih izduvnih grana i zapeva u stilu trkačkih automobila koji pripadaju Le Mans šampionatu devedesetih više nego regularnim putevima. Pri kraju ovog videa, omogućen nam je uvid u motorni prostor ove mašine, a on je kao što možete i očekivati, krajnje impresivan. Unutra se nalazi Vankelov motor sa četiri rotora koji pumpa suludih 1.240 ks, što je više od 300 ks u poređenju sa onim što je nudio 787B.

Još jedna ključna karakteristika ovog modela jeste to što on sada svu snagu šalje na sva četiri točka umesto samo na zadnje kao što je to pre bio slučaj. Sistem pogona na svim točkovima pozajmljen je od Nissan GT-R linije i omogućuje ovom FD RX-7 modelu da postavi suludu količinu obrtaja na tlo pri samom startu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group