Alfa Romeo Brera se smatra jednim od najlepših proizvoda italijanskog brenda u njegovoj skorijoj istoriji...
Ovaj sportak bio je ekskluzivno dostupan u kupe sa troje i spider varijanti karoserije sa dvoje vrata, ali je jedan Alfista odlučio da kreira njegovu praktičniju hečbek alternativu sa petora vrata, koristeći mehanički sličnu 159 seriju kao bazu za svoj projekat.
Proizvodna verzija Brera modela pojavila se prvi put 2005. godine i predstavljala je nešto suptilniju varijantu originalnog koncepta iz 2002, za čiji je dizajn bio zadužen legendarni Đuraro. Ovo je uglavnom bio slučaj zbog toga što ovaj model svoju šasiju deli sa Alfa Romeo 159 linijom, zajedno sa pojedinim eksterijernim i enterijernim komponentama. Sa druge strane, isto to je inspirisalo Brendona Šulca da spoji ova dva modela u jedan, zadovoljavajući svoju dizajnersku radoznalost.
Čitav projekat ovog čoveka startovao je digitalnim renderom koji je uklopio linije dva modela potvrdivši da su slične. Brendon je iskoristio zadnji deo havarisanog Brera modela jer nije želeo da žrtvuje funkcionalan primerak. On je zatim kupio Alfa Romeo 159 model u sasvim dobrom stanju kako bi mu služio kao glavni donor za njegovu kreaciju. Na njegovu veliku sreću ili radost, ovo je bila najpotentnija verzija ovog sedana opremljena 3,2 litara velikim V6 agregatom, dobrim za 256 ks i 322 Nm obrtnog momenta, koji stiže u pratnji Q4 pogona na svim točkovima.