Alfa Brera model sa petora vrata kakav italijanska kompanija nikada nije napravila

Alfa Romeo Brera se smatra jednim od najlepših proizvoda italijanskog brenda u njegovoj skorijoj istoriji...

Ovaj sportak bio je ekskluzivno dostupan u kupe sa troje i spider varijanti karoserije sa dvoje vrata, ali je jedan Alfista odlučio da kreira njegovu praktičniju hečbek alternativu sa petora vrata, koristeći mehanički sličnu 159 seriju kao bazu za svoj projekat.

Proizvodna verzija Brera modela pojavila se prvi put 2005. godine i predstavljala je nešto suptilniju varijantu originalnog koncepta iz 2002, za čiji je dizajn bio zadužen legendarni Đuraro. Ovo je uglavnom bio slučaj zbog toga što ovaj model svoju šasiju deli sa Alfa Romeo 159 linijom, zajedno sa pojedinim eksterijernim i enterijernim komponentama. Sa druge strane, isto to je inspirisalo Brendona Šulca da spoji ova dva modela u jedan, zadovoljavajući svoju dizajnersku radoznalost.

Čitav projekat ovog čoveka startovao je digitalnim renderom koji je uklopio linije dva modela potvrdivši da su slične. Brendon je iskoristio zadnji deo havarisanog Brera modela jer nije želeo da žrtvuje funkcionalan primerak. On je zatim kupio Alfa Romeo 159 model u sasvim dobrom stanju kako bi mu služio kao glavni donor za njegovu kreaciju. Na njegovu veliku sreću ili radost, ovo je bila najpotentnija verzija ovog sedana opremljena 3,2 litara velikim V6 agregatom, dobrim za 256 ks i 322 Nm obrtnog momenta, koji stiže u pratnji Q4 pogona na svim točkovima.

Zadnji delovi Alfa automobila isečeni su na istom mestu u sredini, odmah iza zadnjih blatobrana, nakon čega je veoma lep zadnji deo Brera modela zavaren na telo 159 automobila. Linije dva dela bilo je relativno lako uklopiti, ali je donji deo Brera modela po pitanju visine zahtevao nešto više limarskog posla kako bi se prilagodio gornjoj liniji krova 159 mašine. Ovo čudovište je zatim prefarbano u predivnu crvenu nijansu sa crnim krovom i dobilo je ukrašene višekrake aluminijumske felne sa 159 serije.

Jedini Brera sa petoro vrata koji danas postoji, predstavlja pravog rivala retkim hečbek modelima srednje veličine, kao što su Opel Signum i neobični Renault Vel Satis. Brendon je nedavno kupio standardni Brera model, tako da sada poseduje prilično unikatnu kombinaciju, savršenu za porodično fotografisanje.

Sledeći korak za ovog čoveka predstaljvalo je menjanje zadnjeg vetrobranskog stakla, koje je bilo posebno teško pronaći u Južnoj Africi, zajedno sa dodavanjem nekoliko dodatnih komponenti uključujući krovni spojler, bočne stranice i prepoznatljive Brera retrovizore montirane na vrata. Brendon takođe planira i niže vešanje radi sportskog izgleda i traga za nekim ko mu može sponzorisati finiširanje njegove unikatne tvorevine.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group