Zamena kalemova za paljenje i svećica Veyron modela košta više od 20.000 evra

Ne predstavlja nikakvo čudo što održavanje hiperautomobila košta koliko i kupovina manje privatne letelice visoke klase...

Međutim, pored cene svakodnevnog održavanja i popravki od kojih krv suzi na oči, ono što ovakve mašine predstavljaju i donose za nas obične robove jeste uvid u ono što se u njima nalazi i ono što kod njih u suštini najviše volimo. Zamena svećica i zavojnica paljenja kod Bugatti Veyron modela donosi nam redak pogled na njegov brutalni i moćni W16 agregat.

Fotografija sa servisa postavljena je na Reddit platformi od strane čoveka koji tvrdi da je bio uključen u njega, sa fotografijama koje su prikladno egzotične kao i ova retka zver. Prema njima je potpuno evidentno da cilindri 13 i 16, koji nikada neće preskočiti paljenje na našim automobilima, upravo to rade pri široko otvorenom gasu i brzinama većim od 225 km/h na ovom modelu. Nažalost, ovaj post nisu ispratile nikakve informacije o tome koliko je kilometara Veyron prevalio do momenta kada je vlasnik najverovatnije primetio ovaj problem.

Cenu svega što je potrebno zameniti ne treba ni porediti sa normalnim vozilima, jer proces koji omogućuje pristup njegovom agregatu zahteva delikatan i pažljiv dodir sa brojnim panelima koje je potrebno skinuti. Zadnji branik zapravo ostaje na automboilu, sa svim ostalim panelima koji se sklanjaju, nakon čega se koristi specijalna oprema kako bi se mehaničarima omogućilo da legnu tokom rada na širokom, ali ipak gusto upakovanom motornom prostoru.

Čak i nakon svih ovih koraka, posao ne postaje previše lagan, posebno zbog višestrukih slojeva koje je potrebno skinuti kako bi se pristupilo svećicama i zavojnicama paljenja. Mehaničar je izjavio za Carscoops da je jedina stvar koja mu je omogućila da stigne do zavojnica bilo presecanje stotina vezica i pomeranje svežnja kablova sa njihovih vođica, balansirajući istovremeno i ne ispuštajući ništa u beskrajni ambis motornog prostora. Pored svega toga, kalemovi paljenja na cilindrima šest i trinaest udaraju u cevi punjenja, tako da su i one morale biti sklonjene, takođe.

Ovaj čovek je samo želeo svima da pojasni nešto od komplikovanog inžinjeringa i Bugatti mehanike, dodajući da bi njegov posao obično trajao oko četrdeset do pedeset sati i zahtevao vađenje motora, ali da je u ovom slučaju uspeo da ga završi za trideset i pet. Sa druge strane, iako nema nikakve sumnje da vlasnika ovog hiperautomobila ne interesuje krajnji račun njegovog servisa, veoma je interesantno čuti koliko je umeća potrebno mehaničarima kako bi završili svoj posao.

Bugatti Veyron spark plug and ignition coil replacement
by u/Fixitsteven in Justrolledintotheshop

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group