Era potpuno električnih superautomobila i hiperautomobila polako stiže na tržište, dok se proizvođači koji pokušavaju da podignu performanse na viši nivo često okreću manjim EV specijalistima...
Jedan od ovih malih proizvođača jeste i britanska firma YASA koja je nedavno kupljena od strane brenda Daimler. YASA već snabdeva motorima kompanije kao što su Ferrari, Koenigsegg i neimenovanog britanskog proizvođača superautomobila i uskoro će biti zvanični dobavljač električnih agregata za Mercedes-AMG. YASA aksialni električni motrori manji su u veličininama do upravljača i ravni su, što znači da su takođe dosta lakši i efikasniji od nešto konvencionalnijih radijalnih fluks jedinica. YASA motor je takođe uljno hlađen i već se koristi u modelima Ferrari SF90 Stradale i 296 GTB.
Drugi britanski proizvođač motora, kompanija Saietta, takođe razvija svoje lične vodeno hlađene aksijalne fluks jedinice i proizvodiće ih za azijsko tržište motocikala. Razgovarajući sa novinarima Rojtersa, direktor komercijale Saietta, Grejem Lenden, izjavio je da je proizvođačima potrebna pomoć kada se radi o električnim pogonskim sklopovima. "Ovi proizvođači poznaju motore sa unutrašnjim sagorevanjem do poslednjeg šrafa, ali ne znaju previše o električnim pogonskim sklopovima i potreban im je neko ko će im utabati put."