Popravka štete električnih modela koji nisu Tesla nije toliko skuplja od regularnih

U konstantno tranzicionom pejzažu električnih vozila na tržištu, razmatranje troškova održavanja seže dalje od cene potrebne za kupovinu vozila...

Popravljanje potencijalnih oštećenja od sudara može odvratiti pojedine kupce od ovog segmenta. Međutim, nova istraživanja mogu odagnati ovakve strahove, jer gotovo sva nova vozila danas poseduju napredne tehnologije, koje se oslanjaju na lidar i radar senzore, zajedno sa kamerama smeštenim u glavnim panelima karoserije.

Sa druge strane, električna vozila poseduju baterijska pakovanja i električne motore koji mogu astronomski podići cene popravki. Brojni izveštaji navode da popravke električnih vozila koštaju značajno više od prosečnog automobila, ali u poslednjim statistikama i kompanijiskim podacima ispostavlja se da su troškovi popravki gotovo identični između električnih i standardnih modela sve dok ne kupite model kompanije Tesla.

Autonews je proučavao statistike prikupljene putem softvera jednog osiguravajućeg društva, otkrivajući brojne, veoma interesantne detalje. Kao prvo, prosečni troškovi popravke automobila sa motorima unutrašnjeg sagorevanja svih kupaca jednog velikog servisa iznose nešto manje od četiri hiljade evra. Ovo je svega 255 evra manje od onoga što je zabeleženo u okviru troškova popravke električnih modela, koji nisu Tesla, što je ujedno razlika od svega 6%.

Ono što je interesantnije, ljudi koji poseduju Tesla modele, prema statistici poseduju dosta više račune za popravke, sa istim ovim podacima koji navode da oni u proseku plaćaju oko 5.270 evra, odnosno 27% više. Naravno, tehnologija je nešto što je usko povezano sa tim što su popravke ovih modela toliko visoke.

„Ova vozila poseduju poslednju reč po pitanju bezbednosnih i svojih digitalnih konektivnih tehnologija, što samo povećava cifru potrebnu za plaćanje popravki štete ukoliko se ona nađu u incidentima“, izjavio je Rajan Mendel, direktor za procenu štete pri kompaniji Mitchell.

Pored toga, pojedini drugi faktori takođe mogu biti zaduženi za podizanje troškova popravki kada je reč o električnim vozilima. Pre svega, ona su uglavnom novijeg datuma, što znači da ne poseduju previše opcija na tržištu rezervnih delova, što samo podiže njihove troškove. Drugo, sveukupni pad cena električnih vozila znači da su pojedina koja su možda mogla biti poporavljena u prošlosti otpisivana od strane osiguravajućih društava, što znači da su izveštaji potencijalnih troškova popravki zapravo umanjeni.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group