Novi specijal kompanije Ferrari za posebnog kupca

Više slika

Više slika

Osoba mora biti veoma imućna kako bi sebi priuštila novi superautomobil kreiran od strane legendarnog italijanskog brenda Ferrari...

Međutim, kupci moraju biti bogati na potpuno drugačijem nivou ukoliko žele svoj lični i unikatni Ferrari model, a upravo je to nešto što slavna kompanija iz Maranela radi za nekoliko, više nego specijalnih, klijenata svake godine. Poslednja od ovakvih specijalnih i unikatnih mašina predstavlja neverovatni SP-8 superautomobil.  

SP u imenu automobila označava Special Projects, diviziju italijanskog brenda zaduženu za ovakve unikate, dok je broj 8 referenca na sada već minuli F8 Spider, odnosno njegovu poslednju posthumnu reinterpretaciju koja je svoj život startovala kao 458 jedinica.

U mehaničkom polju, SP-8 je potpuno identičan F8 seriji zbog toga što SP tim kompanije Ferrari ne želi da se meša u ono što se nalazi ispod karoserije, tako da je ispod poklopca smešten isti 3,9 litara veliki V8 agregat sa dva turbo punjenja, dobar za 720 konjskih snaga. Sa druge strane, sve ono što se nalazi iznad predstavlja potpuno drugačiju priču.

Razlika stiže u vidu novih sedišta kreiranih od ugljeničnih vlakana, koja suptilno prate linije karoserije F8 modela, ali takođe i u pažljivo odabranoj dvotonskoj šemi boja, zaduženoj za zavaravanje oka kako bi pomislilo da je redizajn ove mašine još radikalniji. Iako je zadnji deo karoserije ofarban srebrnom bojom, prednja sekcija automobila poseduje izložene karbonske finiše, koji izgledaju kao da pokušavaju progutati njen ostatak.

Njuška automobila poseduje aluminijumsku masku u punoj širini, kreiranu od jednodelnog, 3D štampanog komada, sa vertikalnim rebrima raspoređenim i nagnutim kroz kombinaciju onoga što dizajnerski tim smatra idealnim kako po pitanju dizajna tako i u polju aerodinamike. Napred se nalaze i specijalni poklopci farova, dok točkovi ovog specijala predstavljaju referencu na izgled onih korišćenih na F40 modelima.

Na zadnjem delu nalaze se dizajnerski detalji daleko modernijeg automobila. Kockaste izduvne grane stižu sa 296 GTB modela, dok su štopaljke pozajmljene sa Ferrari Roma automobila, ali su im ipak pružene nešto unikatnije linije. Unutar putničke kabine nalazi se mešavina novih i starih detalja, sa baznom arhitekturom kontrolne table zadržanom sa F8 serije, selektorom brzina F1 menjača koji poseduje retro dizajn, prvi put predstavljen na SF90 Stradale automobilima.

Cenjena mušterija italijanskog proizvođača stiže sa Tajvana i definitivno ulaže velike nade u lepo vreme, jer je njegov posebni SP-8 model bez krova. Međutim, svako ko može sebi priuštiti gotovo dva miliona evra vredan automobil iz Ferrari Special Projects radionice, onda definitivno poseduje nekoliko drugih modela koji mu mogu poslužiti po kiši.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group