Ništa se na ulicama ne može izdvojiti iz mase kao McLaren F1 GTR Longtail

Na svetu danas, u životu se nalazi svega deset primeraka McLaren F1 GTR Longtail modela, od kojih svaki pojedinačno vredi najmanje dvadeset miliona, sa vlasnikom jednog od ovih superautomobila koji je svog ljubimca poslao u Lanzante kako bi zvanično postao ulično legalan...

Model koji vidite predstavlja F1 GTR sa šasijskim brojem 19R i bio je poznat kao Squiggles, zbog svojih upadljivih roze i žutih akcenata koji su nekada krasili crnu karoseriju. Iako su ovi raznobojni oblici od tada uklonjeni, automobil i dalje itekako ostavlja snažan utisak gde god da se pojavi na putu, daleko više od gotovo svega što ljudi u Londonu mogu videti da kotrlja na četiri točka.

Kao što možemo zamisliti, F1 GTR Longtail nikako nije najpraktičniji automobil za upotrebu na regularnim putevima, nakon svega, on je prvenstveno dizajniran kako bi se trkao i još uvek koristi isti pogonski sklop, zajedno sa menjačem, koji je prilično glasan i ne preterano prefinjen pri nižim brzinama.

McLaren Longtail

McLaren F1 GTR je originalno kreiran kako bi se takmičio u BPR Global GT Series, FIA GT šampionatu, JGTC i Britanskom GT šampionatu. Ova mašina se pokazala kao automatski uspeh i osvojila je 24 Hours Le Man trku 1995. godine međutim, dve godine kasnije, ona je isterana iz takmičenja od strane Porsche 911 GT1 i predstojećeg Mercedes-Benz CLK GTR modela, koji su se pokazali kao prava pretnja.

Ovo je zahtevalo od kompanije McLaren da modifikuje svoju trkačku mašinu, što je na kraju dovelo do proizvodnje Longtail modela. Karoserija je na krajnje interesantan način obrađena kako bi uključila duži nos i rep, ali i poboljšala aerodinamiku, učinivši automobil još bržim. Britanski proizvođač redukovao je veličinu šestolitarske V12 F1 GTR jedinica, koja je i dalje ostala dobra za masivnih 600 ks i uključila novi X-trac šestostepeni sekvencijalni menjač.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group