Nissan će u Evropi od sada prodavati samo električne modele

Zvanično je kraj jedne ere jer je kompanija Nissan najavila da će svaki novi model koji predstavi u Evropi od sada stizati u potpuno električnoj formi...

Kao rezultat ovoga, doba modela sa motorima unutrašnjeg sagorevanja završava se za ovog proizvođača, jer će čitava njegova ponuda postati električna do 2030. godine. Japanski brend, koji aludira na neodlučnost Velike Britanije, ipak ne odustaje od svojih napora i guranja napred dok brojne zemlje starog kontinenta i dalje vode debatu o zabrani prodaje modela sa motorima unutrašnjeg sagorevanja. Po svemu sudeći, Nissan ostaje svestan da je to samo pitanje vremena, a ne toga da li će se ikada dogoditi.

Izvršni direktor kompanije Nissan, Makoto Učida, nazvao je električne modele ultimativnim prevoznim rešenjem i naveo je da se više od milion kupaca već priključio ovom putovanju i sa velikom radošću očekuje njene buduće električne modele. Direktor je nastavio izjavivši da se više ne može ići unazad i da će kompanija Nissan postati potpuno električni brend do kraja ove decenije u Evropi. Učida je dodao da njegov brend veruje da je ovo pravi potez za njegovo poslovanje, kupce i čitavu planetu.

Nissan nije dodao ništa više o svojoj predstojećoj liniji, ali je naglasio da će predstaviti 19 električnih modela globalno do 2030. godine. Najmanje dva od ovih 19 EV automobila koja će biti ponuđena u Evropi od strane japanskog brenda već su potvrđena i ovde se radi o nasledniku Micra linije i drugog modela koji će biti kreiran u njegovoj sanderlendskoj fabrici. Ovo je samo deo električnih napora japanske kompanije koja će takođe težiti i ka oslobađanju od kobalta takođe. U okviru ovog postupka Nissan će smanjiti troškove potrebne za kreiranje baterija za 65% na godišnjem nivou do 2028. fiskalne godine.

U isto vreme, proizvođač automobila namerava da predstavi električna vozila sa čvrstim baterijama, za koje tvrdi da će predstavljati revoluciju u industriji jer će redukovati vremena punjenja na jednu trećinu od onog koje im je potrebno danas. Kompanija tvrdi da bi ova tehnologija trebalo da preseče troškove kreiranja baterijskih pakovanja za 75% po kilovatu do 2028. godine, spuštajući cenu za 60 evra kako bi poravnala izdatke između električnih i standardnih modela u budućnosti.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group