Najzabavniji za vožnju i najpraktičniji sportski kupe današnjice

Nije teško kupiti automobil koji izgleda dobro i dovodi do ekstaze tokom vožnje, nešto kao Caterham Seven 420 CUP možda, posebno ukoliko vam novac ne predstavlja preveliki problem...

Međutim, pronalaženje modela sa propisna četiri sedišta u koja se može smestiti čitava porodica ili još izazovnija ekipa - na primer, vozač i njegova tri drugara u poznim godinama, predstavlja sasvim drugi padež.

Naravno, tu je veliki broj brzih Audi, Porsche i AMG sedana, SUV i karavana koji mogu biti zabavni za vožnju i praktični istovremeno, ali iza svih tih spojlera i velikih točkova oni su i dalje sedani, SUV i karavan modeli, dok za neke ljude to predstavlja veliki problem. Tu su i oni kupci koji žele nešto praktično upakovano u veoma, veoma izazovni kupe paket, a kada razmišljamo o ovakvim modelima bitno je da imamo na umu prave kupe automobile sa dvoje vrata, ne sedane sa sportskim zadnjim vetrobranskim staklima.

Sa druge strane postoje brojni kupe modeli koji zadnja sedišta imaju samo na papiru, ali najinteresantnije jeste to što nekoliko njih zaista može da se nazove pravim četvorosedima. Ovde nije reč samo o 2+2 modelima kao što su Porsche 911 i Audi TT, pa čak i Ford Mustang, Chevrolet Camaro, BMW 8-Series i Nissan GT-R modeli, koji spolja deluju kao da nude pristojan prostor za četvoro odraslih, ali su ipak potpuno razočaravajući u zadnjem delu putničke kabine.

Toyota GR86/Subaru BRZ automobili predstavljaju još jedan par koji deluje kao da može proći u rangu punokrvnih četvoroseda, čak i onda kada otvorite vrata i gurnete prednja sedišta napred, međutim tu za odrasle nema previše mesta, pa čak ni za decu u njihovim malim sedištima.

Ukoliko se vratimo nešto nazad kroz vreme, nepravedno zaboravljeni Volkswagen Scirocco modeli, koji su trajali od 2008. do 2017. godine, prodavani su ovde sa brojnim GTI i R mehaničkim stavkama - izuzev pogona na svim točkovima koji je bio izuzet iz Scirocco R serije - u daleko privlačnijim pakovanju koji je i dalje ostajao prilično praktičniji zahvaljujući zadnjem delu skoro pa karavanskom i stilu zaduženom za očuvanje prostora za glavu pozadi.

Međutim, kada pogledamo današnje automobile, čistim četvorosedima se mogu zvati BMW modeli serije 2 ili 4. Predstojeće M2 izdanje možda može promeniti sve ovo zbog svojih nešto kompaktnijih dimenzija i činjenice da ne ograničava dostupnost manualnog menjača u derivatima niže snage, ali to će sve doći nauštrb prostora na zadnjoj strani i u gepeku. Trenutno, ukoliko se izuzmu sve lične preferencije, možemo istaći gotovo jednoglasno da M4 kupe deluje kao savršena mešavina zabave i praktičnosti u ovom paketu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group