M divizija izbacuje menjače duplog kvačila u svojim modelima

Ne toliko davno, automobilska industrija pokušala je da nas ubedi kako se budućnost performansi nalazi u transmisijama duplog kvačila, inspirisanim motosportom, ali sada, M divizija kompanije BMW načiniće prvi korak ka upokojenju poluautomatizovanih menjača...

Iako je ovaj potez verovatno bio prilično predvidiv, posebno zbog toga što trenutno ni jedan BMW M model nije opremljen transmisijama duplog kvačila, ovo je prvi put da je politika podbrenda performansi bavaraca javno iznešena. Međutim, ova odluka donešena je još onda kada je poslednji M5 model razvijan u njegovim pogonima.

Stoga, fokus Bavaraca premešta  se na automatske transmisije, za koje nema sumnje da su uglađenije pri nižim brzinama od onih duplog kvačila, ali je bitno naglasiti da je preciznost i oštrina nešto što krasi poslednjepomenute. Bilo kako bilo, direktor M brenda, Dirk Haker, tvrdi da su njihovi novi automatici zapravo brži pri većim brzinama od modela duplih kvačila, dodajući da oni brže menjaju stepene prenosa u novim M4 CSL modelima i da se zbog toga upravo i koriste u M4 trkačkim automobilima.

Sve ovo samo znači da će uloga menjača u BMW M postavkama ubuduće postati centralna tačka, iako će manualna transmisija prema očekivanjima ostati dostupna u M2 izdanjima tokom njihovog životnog ciklusa, mada će i ona nestati sa G87 M2 linijom koja se očekuje oko 2030. godine.

Za razliku od kompanije Toyota, BMW nije zainteresovan za lažne manualne menjače u njegovim električm vozilima, za koje direktor M divizije smatra da su izvodivi, ali se njegov brend svakako neće za njih opredeliti. Naravno, ovo dalje implicira da svako ko ne voli automatike ili proklete jednostepene električne modele, uskoro neće moći da računa na slavno BMW M odeljenje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group