Uzdizanje elektrifikovanih vozila zakucalo je još jedan ekser u kovčegu manualnih menjača, ali kompanija Toyota se trudi da svojim budućim radom osigura da vožnja hibridnih modela ne znači kraj izbora naših željenih brzina...
Japanski proizvođač je nedavno ispunio papire za prijavu patenta sistema koji koristi manualni menjač u hibridnim vozilima. Ovaj sistem bi trebalo da bude u mogućnosti da balansira između jedinice sa unutrašnjim sagorevanjem, električnog motora i njihovih zahteva po pitanju transmisije.
Iako je ovaj patent zvanično kreiran avgusta meseca 2021. godine, njegov zahtev je podnet prošlog februara i tek je sada po prvi put stigao u uredništvo The Drive publikacije, a njegov glavni fokus se bazira na upravljanje kvačilom.
Prilično komplikovana transmisija uključuje šatl ventil sa višestrukim cilindrima kvačila. Ovakva kombinacija bi prema nacrtima trebalo da bude spojena sa pedalom kvačila i kontrolnom jedinicom motora. Sve to bi omogućilo vozaču izbor brzina manje – više kao onaj koji možemo očekivati od standardne manualne transmisije.