Kompanija Bosch navodi da je kratkovidost u industriji opasna stvar

Nemački inžinjerski gigant, kompanija Bosch, iznela je zvanično upozorenje svim proizvođačima koji srljaju grlom u jagode i sve svoje napore ulažu u električna vozila...

Globalni proizvođači automobila krenuli su naglo ka budućnosti nultih emisija gasova kreirajući električna vozila, dok gotovo svi koriste tehnička rešenja koja im omogućuje Bosch. Međutim, multimacionalni dobavljač auto delova ističe da bi nedostatak prirodnog gasa u Evropi trebalo bi da predstavlja pravi primer svih opasnosti koje oslanjanje na samo jedan izvor goriva sa sobom donosi.

Cene prirodnog gasa otišle su u stratosferu na starom kontinetu, zbog sankcija koje je zapad uveo Rusiji, dok je situacija postala još teža u poslednjih par nedelja, jer je glavni snadbevač gasom zatvorio severni tok. Energetska kompanija Gazprom trebalo je da nastavi sa snabdevanjem Nemačke gasom nakon kratkog zastoja zbog kvara na liniji. Međutim, ova firma je nakon izvedenih radova u potpunosti zatvorila gasovod kao jasan odgovor svim G7 zemljama koje su pokrenule paprenu hajku protiv nje i najavile cenovno ograničenje za rusku naftu.

„Trenutno smo svi svedoci posledica nedostatka gasa u Nemačkoj i Evropi jer smo pripremili premalo alternativa“, izjavio je Markus Hejn, direktor mobilnosti kompanije Bosch za nedeljno izdanje Stutgarter Zeitung publikacije, a preneo je Bloomberg. „U automobilskoj industriji, trebalo bi da koristimo ovu priliku kako bismo se zapitali šta možemo uraditi ukoliko ikada dođe do nestašice baterijskih ćelija.“

Kina je trenutno najveći svetski dobavljač baterija i minerala koji se koriste u kreiranju baterijskih pakovanja za električna vozila, iako proizvođači nastoje snažno da pronađu druge izvore i dobavljače. Od januara sledeće godine, revidirani porezni kredit američke vlade za električna vozila ponudiće pomoć za sve koji proizvode u Severnoj Americi i one koji proizvode baterije u regionu. Istovremeno, Snow Lake Lithium kompanija objavila je da njeni rudnici u Manitobi imaju mogućnost snabdevanja mineralima baterijska pakovanja za oko 500.000 novih električnih atuomobila svake godine u trajanju od jedne decenije nakon što proizvodnja startuje polovinom ove dekade.

Direktor nemačke kompanije tvrdi da automobilska industrija i vlade sveta moraju razmotiri ostale čiste alternative benzinskim motorima, uključujući vodonične ćelije, tvrdeći da trenutna infrastruktura koja služi transportnim kamionima može takođe poslužiti i putničkim vozilima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group