Nakon što se kompanija Bugatti spojila sa hrvatskim brendom Rimac, obožavaoci automobila sa nestrpljenjem očekuju da vide šta Mate priprema za ikonični brend iz Molšema...
Sada je zvanično potvrđeno da će novi hiperautomobil sa oznakom kompanije Bugatti imati čistiji dizajn, obeležen hibridnim pogonskim sklopom u Rimac izvedbi. Razgovarajući sa svetskim medijima, Mate Rimac je opisao svoj novi pogonski sklop ’potpuno ludim’, dodajući da će čitava javnost biti oduševljena kada vidi šta su pripremili.
Ono što je još interesantnije, jeste da je Rimac već počeo da radi na novom i ličnom agregatu sa unutrašnjim sagorevanjem i to dve godine pre nego što se spojio sa kompanijom Bugatti, imajući jasnu viziju za naslednika modela Chiron. Iako je Bugatti planirao električni CUV model sličan Ferrari Purosangue seriji, Rimac je automatski prilikom ujedinjavanja brendova obustavio ovakvu mogućnost, opredeljujući se umesto toga za novi hiperautomobil sa elektrifikovanim motorom unutrašnjeg sagorevanja.
Kada je Mate Rimac potvrdio novi Bugatti sa unutrašnjim sagorevanjem ranije ove godine, čitava javnost je smatrala da će nova verzija automobila stići sa redizajniranom verzijom monstruoznog W16 agregata ovog brenda. Međutim, kako deluje, ovo će biti daleko više od običnog osvežavanja, jer novi hiperautomobil neće deliti nikakve komponente sa svojim prethodnicima.