Bugatti pod Rimcem nastavlja još interesantnijim i inovativnijim putem

Više slika

Više slika

Nakon što se kompanija Bugatti spojila sa hrvatskim brendom Rimac, obožavaoci automobila sa nestrpljenjem očekuju da vide šta Mate priprema za ikonični brend iz Molšema...

Sada je zvanično potvrđeno da će novi hiperautomobil sa oznakom kompanije Bugatti imati čistiji dizajn, obeležen hibridnim pogonskim sklopom u Rimac izvedbi. Razgovarajući sa svetskim medijima, Mate Rimac je opisao svoj novi pogonski sklop ’potpuno ludim’, dodajući da će čitava javnost biti oduševljena kada vidi šta su pripremili.

Ono što je još interesantnije, jeste da je Rimac već počeo da radi na novom i ličnom agregatu sa unutrašnjim sagorevanjem i to dve godine pre nego što se spojio sa kompanijom Bugatti, imajući jasnu viziju za naslednika modela Chiron. Iako je Bugatti planirao električni CUV model sličan Ferrari Purosangue seriji, Rimac je automatski prilikom ujedinjavanja brendova obustavio ovakvu mogućnost, opredeljujući se umesto toga za novi hiperautomobil sa elektrifikovanim motorom unutrašnjeg sagorevanja.

Kada je Mate Rimac potvrdio novi Bugatti sa unutrašnjim sagorevanjem ranije ove godine, čitava javnost je smatrala da će nova verzija automobila stići sa redizajniranom verzijom monstruoznog W16 agregata ovog brenda. Međutim, kako deluje, ovo će biti daleko više od običnog osvežavanja, jer novi hiperautomobil neće deliti nikakve komponente sa svojim prethodnicima.

I dok su se brojni plašili da će dva brenda postati daleko sličnija nakon njihovog ujedinjenja, izvršni direktor hrvatskog proizvođača ipak je odlučio da napravi jasnu razliku između njih, koncentrišući se na različite tehnologije u oba slučaja, pružajući prepoznatljive karakteristike svakoj seriji pojedinačno.

Rimac je opisao Bugatti kao daleko luksuzniji i aristokratski brend, sa motorima unutrašnjeg sagorevanja koji će predstavljati njegovu uzdanicu u budućnosti, dok će daleko lepši dizajn i dalje uključivati karakteristike kao što su analogni instrument satovi. Sa druge strane, osnivač brenda Rimac, želi da njegovi modeli budu potpuno suludi, sa električnim pogonskim sklopovima i futurističkim dizajnom, uključujući autonomne drift modove. Ukratko, Bugatti će se fokusirati na predivnu umetnost, odajući počast svojoj slavnoj prošlosti, dok će Rimac menjati zakone fizike.

Svi koji sa nestpljenjem isčekuju da vide šta će to novi Bugatti doneti, neće morati da čekaju predugo, jer je Mate Rimac naveo da će ovaj automobil debitovati sledeće godine. Raniji izveštaji sugerišu da će nasledik Chiron linije biti spreman za isporuku 2024. godine, što znači da je ovaj projekat već u završnim fazama po pitanju razvoja.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group