Kompanija BMW tvrdi da njena M divizija neće zameniti svoje šestocilindrične i osmocilindrične agregate sve dok unutrašnje sagorevanje postoji, za razliku od svojih rivala, uključujući i Mercedes-AMG, koji u eri elektrifikacije smanjuju svoje motore...
Ovaj komentar izneo je Van Mel lično i on zvuči prilično pogrdno za motore sa nešto manje cilindara, uprkos tome što je BMW M već imao četvorocilindraše u prošlosti, tačnije u M3 E30 seriji od 1986. do 1991. godine.
Međutim, kako je portparol baravskog brenda dodatno razjasnio, ovakva izjava se odnosi na činjenicu da automobili danas postaju sve teži i glomazniji u poređenju sa onima iz prošlosti. Originalni BMW M3 težio je svega 1.165 kilograma, dok je najlakši model iz trenutne postave potpuno novi BMW M2 sa 1.730 kg. Pored toga, standardi kupaca po pitanju performasi dramatično su se izmenili, tako da su moderni sedani performansi i SUV automobili brži i daleko moćniji od pojedinih superautomobila iz prošlih decenija.
Međutim, kako je Mercedes-AMG dokazao sa svojim C63 S E Performance modelom, moguće je dostići željene performanse sa četvorocilindričnim turbo motorom, posebno kada je kombinovan sa električnim motorima u okviru priključnog hibridnog sistema. Takođe, do sada smo imali priliku da vidimo i impresivno moćni 1,6 litara veliki trocilindrični agregat iz GR Yaris i GR Corolla kompakt modela fokusranih na performanse.