BMW M odeljenje predstavlja svoju tajnu garažu prepunu blaga

BMW je objavio novi video iz svog muzeja u Minhenu, naglašavajući specijalnu izložbu u čast pedesete godišnjice M odeljenja...

Na tipičan BMW način, video prikazuje zanimljive prototipe iz „tajne garaže“, uključujući jednokratni M5 kabriolet, Z3 sa V12 jedinicom i jedinstveni M8 sa motorom koji potiče iz trkačkog automobila iz Le Mana. Kao što svi znamo, nijedno od tri vozila nije dobilo zeleno svetlo za proizvodnju, ali su BMW inženjeri napravili potpuno funkcionalne prototipe i održali ih dobro očuvanim godinama unazad.

Počevši od M5 kabrioleta, bitno je naglasiti da je to varijanta M5 E34 modela sa dvoje vrata i mekim krovom iz devedesetih. Imajte na umu da je ova generacija M5 bila dostupna samo kao sedan sa četvoro vrata i u touring karoseriji sa petoro vrata, tako da pravljenje kabrioleta od njega nije bio nimalo lak posao. Vozilo dolazi sa kabinom opremljenom sa četiri sedišta koja sadrže integrisane sigurnosne pojaseve, veliki prtljažnik sa prostorom za uvlačivi krov i nekoliko karoserijskih panela po meri. Šasija je zajednička sa standardnim M5, uključujući 3,8 litara veliki šestocilindrični motor u ravni.

Sledeći neverovatni prototip izgleda kao običan Z3 M Roadster, ali krije nešto zaista posebno ispod haube. BMW inženjeri su uzeli 5,4-litarski V12 iz Serije 8 i ubacili ga u ovaj roadster zadnje vuče. Prototip je opisan kao „previše“, sa balansom težine manjim od idealnog, iako ga brutalnost V12 agregata čini potpuno izuzetnim. Prototip je napravljen 1999. godine i pojavljivao se javno nekoliko puta ranije.

Na kraju stiže i slavni prototip M8 modela i takođe je prisutan na izložbi, pokazujući šta bi moglo biti da je BMW odlučio da ponudi punu M varijantu Serije 8. Crveno ofarbani prototip sa jedinstvenim kompletom za karoseriju, uključujući bočne usisnike i sportske branike, nedavno je detaljno predstavljen u drugom videu. Ispod haube se nalazi tjunirani šestolitarski V12 sa podmazivanjem sa suvim karterom koji je služio kao osnova za trkački automobil Le Man serije. Zanimljivo je da je rezervoar za gorivo montiran na prtljažniku jer je pakovanje svega potrebnog u prilično skučen prostor predstavljalo pravi izazov.

Video nam takođe daje kratak uvid i u druge automobile sa izložbe, uključujući predivni trkački automobil BMW 3.0 CSL i prvu seriju 5 sa ​​oznakom M. Posetioci BMW muzeja će moći da vide uživo sve ove neverovatne kreacije bavarskog brenda, dobijajući dobru predstavu o grandioznoj istoriji BMW M odeljenja.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group