BMW dobio odobrenje za upotrebu polu-autonomnog sistema pri 130 km/h

Nemački autoban je poznat po visokim brzinama koje vozači mogu dostići, stoga je jedino logično da napredni sistem vozačke asistencije Autobahn Assistant, kompanije BMW, postane prvi koji je zvanično odobren u ovoj zemlji za brzine do 130 km/h na ovom posebnom putu...

BMW je potvrdio da je dobio zvanično odobrenje od nemačkog Ministarstva saobraćaja za uključivanje Level 2 parcijalno automatizovanog sistema pri ovoj dosta visokoj brzini. Već dostupan na pojedinim tržištima, Autobahn Assistant sistem omogućuje vozačima spuštanje ruku sa volana tokom dužih vremenskih perioda. Međutim, za razliku od Drive Pilot asistencije kompanije Mercedes, vozač ne sme da skloni svoj pogled sa puta i uvek mora biti spreman da preuzme upravljanje.

Sa druge strane, bitno je naglasiti da je sistem kompanije Mercedes dostupan do brzina od 64 km/h, što je daleko manje efektivno na dužim putovanjima. Bavarski brend pozicionira svoj Autobahn Assistent sistem, koji može biti korišćen isključivo na podeljenim autoputevima, kao idealan način za usavršavanje vozačevog komfora tokom prevaljivanja velikih kilometraža.

BMW ADAS sistem predstavljen je u Nemačkoj na modelima i5 i 5-Series Sedan, ali je već dostupan i u 7-Series modelima u Severnoj Americi. Ovaj sistem kombinuje BMW aktivnu asistenciju za promenu trake, koja automatski može promeniti traku pri brzinama do 180 km/h, kako bi isporučio uglavnom automatsko iskustvo svim kupcima novog sedan modela.

BMW tvrdi da će osigurati bezbednost drugih učesnika u saobraćaju praćenjem vozačevog ponašanja u 5-Series modelima, kako bi bilo osigurano da je on u svakom momentu fokusiran na put ispred sebe. Kako bi ovo bilo izvedeno, vozila koriste kamere, ultrazvučne i radarske senzore, zajedno sa HD mapiranjem kako bi držala svoje okruženje pod budnim okom sve vreme.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group