Pre nekoliko godina, Nikola je bio primoran da prizna da je promotivni viodeo za njegova vozila montiran nakon što je Hindenburg Research izjavio da je kompanija došlepala nefunkcionalni kamion u Jutu i pustila ga da se kotrlja nizbrdo u leru...
Ovo je potpuno skrhalo reputaciju novog brenda, ali on ipak nije jedini koji je lažirao rezultate. Sada je i direktor kompanije Tesla koji je bio zadužen za Autopilot softver priznao da je video iz 2016. godine montiran, uprkos tome što je klipom proklamovana osoba za vozačkim sedištem tu bila samo iz pravnih razloga i da ona zapravo ne radi ništa, odnosno da automobil sam upravlja.
Sudeći prema Rojteresu, Ešok Elusvami, otkrio je ove informacije u okviru parnice koja se vodi povodom jednog sudara sa fatalnim ishodom. Kako je izveštaj agencije preneo: „Tesla je koristio 3D mapiranje na predodređenoj ruti, od kuće u Menlo Parku, u Kaliforniji, do sedišta kompanije u Palo Altu“. Čak i tada, stvari nisu išle po planu, jer su vozači navodno morali da intervenišu tokom testa. Da stvar bude gora, test vozilo je tokom ove probne vožnje udarilo u ogradu parkinga kompanije.
Naravno, ove avanture i sudaranja sa statičnim predmetima nisu stigle u promotivni video, koji nije posedovao upozorenja niti odricanja od odgovornosti. Štaviše, Elusvami je bio primoran da prizna da snimak ne reflektuje prave mogućnosti Autopilot sistema u to vreme. Međutim, on je izjavio da video nije precizno opisao mogućnosti kupcima te godine, ali je ipak istakao mogućnosti koje je moguće ugraditi u sistem.