VW predstavlja novi Passat pred zvaničnu premijeru sledećeg avgusta

Više slika

Više slika

Nakon bezbrojnih špijunskih snimaka i fotografija devete generacije Passat modela nastalih tokom razvojnog tetsiranja, Volkswagen je objavio zvaničnu veliku galeriju fotografija blago kamufliranih prototipova nove linije, potvrđujući njen debi sledećeg avgusta...

Čisti Variant modeli biće dostupni u benzinskim, dizel, srednje i priključno hibridnim izdanjima, dok će poslednjepomenuti ponuditi prelazni opseg od 100 kilometara na struji. Slično predstojećoj Tiguan SUV liniji, novi Passat će uključiti poslednju reč tehnologije kompanije VW i posedovaće sve prednosti razvijene u okviru grupacije.

Nove fotografije pružaju nam do sada najbolji uvid u dizajn novog Passat modela, jer je njegova karoserija prekrivena samo tankom folijom. Prednji deo poseduje velike centralne usisnike na braniku, oivičene tankim ulazima. Uglađeni farovi biće dostupni sa IQ.Light LED Matrix tehnologijom i povezani su sa VW znakom putem LED trake. U zavisnosti od paketa za koji se kupci opredele, u ponudi se nalaze petokrake ili desetokrake flene, dok su na zadnjem delu štopaljke takođe dobile potpuni redizajn, sa krovnim spojlerom koji pokriva zadnje vetrobransko staklo i lažnim usisnicima vazduha na zadnjem braniku.

VW tvrdi da će novi Passat biti veći, daleko komforniji i kvlitetniji od svojih prethodnika, sa kontrolnom tablom, digitalnim kokpitom, upravljačem i ergoActiv sedištima – koja poseduju 14 stepeni podešavanja, masažere i grejače – deljenima sa Tiguan serijom, iako će centralni tunel biti drugačiji sa još većim ostavinskim odeljcima. Tehničke karakteristike uključuj 12,9 ili 15 inča velike displeje ingormativno-zabavnog sistema, sa osvetljenim slajderima osetljivim na dodir ispod, digitalnim instrument satovima i ocpionim podižućim displejom.

Još važnije, aspekat praktičnosti ovog vozila takođe je popravljen zahvaljući prednostima izdašnog međuosovinskog rastojanja i dužine novog Passat modela, koji je sada za 14 centimetara duži nego pre. Kao rezultat ovoga, prostor za noge na zadnjoj strani produžen je za pet centimetara u poređenju sa prethodnom generacijom. Na sličan način, prtljažnik je porastao za 40 do 140 litara na veoma impresivnih 690 do 1.920 litara u zavisnosti da li je zadnja klupa na mestu ili je oborena.

2024 VW Passat Variant model baziran je na produženoj verziji MQB evo arhitekture, koja je takođe korišćena u veoma blisko povezanom modelu 2024 Škoda Superb. VW je potvrdio da će linija pogonskih sklopova uključiti TDI, TSI, eTSI i eHybrid opcije. Jedna od poslednje dve hibridne varijante najverovatnije će uključiti 1,5 litara veliki TSI evo2 agregat u saradnji sa elektirčnim motorom radi kombinovanih 201 ks, kao što je slučaj u predstojećim VW Tiguan i Skoda Kodiaq/Superb linijama. Veća 18,5 kWh snažna litijum-jonska baterija ponudiće prelazni opseg od sto kilometara, dok će takođe pružati podršku bržim punjačima i punjenju.

Opciona adaptivna kontrola šasije, DCC Pro tehnologija koja stiže sa dvoventilskim amrotizerima, obećava daleko komforniju vožnju u kombinaciji sa produženom osnovom točkova, dok inžinjeri nemačkog brenda tvrde da će ona doneti prednosti sveukupnoj vozačkoj dinamici. VW inžinjeri dodali su nove amortizere, modifikovane šipke protiv prevrtanja, povećanu čvrstinu komora i redizuajniranu zadnju osovinu povezanu na četiri tačke radi poboljšane stabilnosti i novi elektromehanički upravljač sa daleko direktnijim odnosom upravljanja.

Debi novog VW Passat Variant modela zakazan je za kraj avgusta, dok će ovi modeli stići na tržište prvog kvartala sledeće godine. Nova Passat linija najverovatnije će biti poslednja generacija sa motorima unutrašnjeg sagorevanja, nakon više od peset godina i trideset miliona prodatih jedinica.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group