Svega nekoliko automobila obećava performanse i vrhunsku tehnologiju kao Koenigsegg Gemera...
Prilikom lansiranja koncepta, švedski proizvođač je izjavio da će proizvodna verzija stići sa 1.700 ks i konfiguracijom sa četiri sedišta, zajedno sa prtljažnim prostorom. Međutim, početkom meseca stigli su izveštaji da ovaj model obećava kupcima 2.300 ks, što se ispostavilo potpuno tačnim, sa osnivačem i vlasnikom kompanije Kristijanom von Koenigesgom koji je sada lično objasnio na koji način će sve to biti omogućeno.
Ono što Gemera donosi kupcima deluje potpuno neverovatno, jer elektrifikovani V8 pogonski sklop, sedišta za četiri odrasle osobe i prtljažni prostor zvuči kao nešto što danas možemo videti samo u SUV modelima. Međutim, u slučaju ovog modela sve je ovo izvedeno u pakovanju superautomobila srednjeg motora sa dvoje vrata. Kako bi izveo prosto neverovatnu stvar, Koenigsegg je ponovo projektovao brojne komponente i izmislio nove.
Neverovatni LightSpeed Transmission sistem prevrnut je naopako kako bi kreirao nešto što inžinjeri brenda zovu Tourbillon Transmission menjač. „Nismo mogli da odolimo mogućnosti uključivanja ovih neverovatnih karakteristika i prednosti u Gemera proizvodnim modelima, što nas je dovelo do uzbudljivog novog razvojnog puta i stvaranja Light Speed Tourbillon Transmission (LSTT) prenosnog sistema“, objasnio je Kristijan.