Specijalni Alfa Romeo 4C Unica - poslednje zbogom 4C liniji

Više slika

Više slika

Alfa Romeo 33 Stradale model možda jeste preuzeo svetlo pod reflektorima tokom Auto e Moto d’Epoca događaja u Bolonji, ali italijanski brend je imao još jedan specijalni model, koji je uprkos svemu prošao nekako nezapažen...

4C Unica predstavlja unikatno izdanje legendarne italijanske kompanije i zvanično je najavljen pre nekoliko meseci u okviru proslave desete godišnjice od startovanja proizvodnje sportskog automobila srednjeg motora.

Ponuđen u kupe i spider varinatama, Alfa Romeo 4C model srednjeg motora debitovao je 2013. godine, svoju proizvodnju zvanično je okončao 2020. godine. Međutim, Stellantis Heritage Department ogranak odlučio je da kreira poslednje specijalno izdanje 4C modela, prilagođeno od strane originalnog dizajnera Alesandra Makolinija.

Uprkos nepobitno primamljivom faktoru unikatnog specijala kreiranog na bazi modela koji je izašao iz proizvodnje pre tri godine, deluje da je kompanija Alfa Romeo odlučila da prevari medije i društvene mreže debijem ovog jubilarnog modela. Kao rezultat ovoga, svega nekoliko fotografija i snimaka ovog jednoroga danas postoji i nastali su od strane posetilaca Auto e Moto d’Epoca događaja lično.

4C Unica model predstavlja evoluciju svetlo plave Leggenda boje, jedne od tri originalno predstavljene, zajedno sa Tributo i mat sivom Corsa nijansom. Ova mašina bazirana je na 4C Coupe verziji, ali poseduje unikatnu liveriju koja se sastoji od svetlo plave nijanse sa belim prugama koje se protežu od Scudetto maske hladnjaka do zadnjeg difuzora. Grafike takođe uključuju i Biscione guju na haubi, koja stiže u beloj boji.

Iako su inicijalni renderi predstavili ovu mašinu sa višekrakim aluminijumskim felnama, konačna verzija ovog specijala dobila je tradicionalni dizajn telefonskog brojčanika i finiširane su u beloj boji. Snimak na društvenim mrežama otkriva da enterijer ovog modela ukusno kombinuje crnu i braon kožu, dodajući mu ukrasnu ploču koja potvrđuje da se radi o unikatu.

Italijaski brend nije pružio bilo kakve detalje o mehaničkim promenama u poređenju sa standardnim 4C modelom, ali možemo pretpostaviti da je zadržao jednodelnu šasiju i srednje montirani turbo 1,8 litara veliki agregat, koji stvara 236 ks.

Ono što je interesantnije, Alfa Romeo 4C Unica nije samo salonski ili muzejski primerak, jer će on zapravo biti ponuđen u prodaji, sa kompanijom Stellantis koja navodi da ovaj projekat cilja ka ’strastvenom kolekcionaru’ koji je spreman da poseduje jedan značajan komad istorije u svojoj garaži. Kompanija još uvek nije objavila posebne detalje, ali slobodno možemo pretpostaviti da će 4C Unica posedovati prilično veću cenu u poređenju sa originalnim modelom. Isto se može reći i za blisko povezani Abarth 1000 SP, čiji je jedan od svega pet planiranih primeraka takođe predstavljen na istom događaju u Bolonji.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group