Savršena ulično legalna trkačka mašina F1 pedigrea

Više slika

Više slika

Kupci koji tragaju za ulično legalnim trkačkim automobilom ubitačnih performansi sada imaju priliku da kupe model jedne male kompanije, za koju verovatno nikada nisu čuli, ali uprkos tome, ime čoveka koji stoji iza nje definitivno će im uliti dodatno potrebno poverenje...

Nichols Cars je osnovan od strane Stiva Nikolsa, čoveka koji definitivno zna šta radi, jer je upravo on predstavio ugljenična vlakna Formula 1 šampionatu tokom vremena kada je bio glavni dizajner na MP4/4 modelu kojim je Ajrton Sena upravljao 1988. godine i osvojio svoju prvu od tri F1 titula u poretku vozača.

On je takođe radio na F1 programima timova Ferrari, Jaguar, Jordan i Sauber, što je više nego dobar CV i tehnička ekspretiza za njegov prvi samostalni automobil, iako inspiracija za njegov dizajn dolazi iz dosta dalje istorije kompanije McLaren.

Imenom i stilom, N1A model kompanije Nichols pruža omaž McLaren M1A automobilu, trkačkoj mašini zatvorenih točkova, kreiranoj od 1963. i 1968. godine. M1A trkački model takmičio se u žestokoj Group 7 klasi u Evropi sredinom šezdesetih godina, kao i u United States Road Racing šampionatima u Severnoj Americi.

Moderni N1A poseduje brutalno aerodinamičnu karoseriju koja je nedvosmisleno slična, ali je kreirana od ugljeničnih vlakana i dosta je šira i duža od one koja ju je inspirisala. Novi model poseduje dosta veće devetnaest inča velike napred i dvadeset inča velike točkove pozadi, umotane u moderne Michelin Pilot Sport Cup 2 gume, dok aluminijumska šasija poseduje duple kontrolne ruke na sve četiri strane, zajedno sa standardnom kontrolom proklizavanja i može biti opremljena po želji servo upravljanjem i ABS sistemom.

Međutim, srce prelepog N1A modela predstavlja sedmolitarski SL V8 model smešten iza zadnjeg sedišta, zadužen za pokretanje zadnje osovine putem šestostepenog manualnog menjača sa klasičnim open-gate prenosnikom. Originalni M1A modeli kreirani su sa agregatima dobrim za 310 i 550 ks, ali je ovaj modifikovan od strane Langford Performance Engineering brenda, čiji se gazda Ričard Langford nalazio iza legendarnog Cosworth DFV projekta, koji je godinama dominirao F1 šampionatom. Ova modifikacija rezultirala je povećanjem snage na 650 ks na zadnjoj osovini, što je izuzetno visoka cifra posebno kada se u obzir uzme kilaža modela koja je niža od jedne tone.

Kompanija Nichols Cars neće kreirati više od sto V8 sedmolitarskih jedinica ovog modela u seriji, uključujući i petnaest specijalno izgrađenih u čast broju pobeda McLaren MP4/4 modela.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group