Toyota Corolla Cross linija nastavlja da se širi čitavom planetom, dok je poslednja destinacija ove linije Evropsko tržište...
Ovo verovatno ne bi predstavljalo previše uzbudljivu najavu u poređenju sa ostatkom sveta, ali pojedina tržišta itekako mogu pozavideti starom kontinentu, jer će modeli koji stignu kod nas biti daleko napredniji od onih koji se nude u SAD, na primer.
Uprkos tome što dva modela na dve strane okeana izgledaju gotovo identično, osim različitih farova, postoje brojne promene u enterijeru putničke kabine, gde evropske specifikacije diktiraju drugačiji raspored kontrolne table. Novi enterijer poseduje digitalne instrument satove od 12,3 inča, koji je daleko lepši od sedmoinčnog displeja i analognih segmenata u ostalim tržišnim varijantama.
Pored digitalnog instrument panela, evropska Corolla Cross linija poseduje i 10,5 inča veliki Audio Multimedia informativno-zabavni sistem. On je daleko veći u poređenju sa sedmo ili osmoinčnim modelima ponuđenim na najznačajnijem tržištu posle našeg i takođe, na njemu je moguće upravljati svim operativnim sistemima koji poseduju navigaciju baziranu na klaudu, kao i podrškom putem bežičnog ažuriranja.
Pogonski sklop evropske varijante bolji je u poređenju sa američkim i dolazi u hibridnoj kombinaciji pete generacije, sastavljenoj od dvolitarske četvorocilindrične jedinice, litijum-jonske baterije i električnog motora. Ovaj sklop omogućuje krosoveru kombinovanu snagu od 197 konja, što je za 28 više od prekookeanskog rođaka, kome nedostaje hibridna tehnologija. Ova snaga omogućuje Corolla Cross modelu da ubrza do stotke iz mesta za 8,1 sekund.