Nova i još luksuznija Hyundai Granduer linija

Više slika

Više slika

Kompanija Hyundai predstavila je potpuno novu generaciju Grandeur modela u Koreji, veliku sedan mašinu koja se na izvoznim tržištima prodaje pod imenom Azera...

Novi model poseduje futurističke stilske karakteristike sa luksuznijom i tehnološki naprednijom putničkom kabinom, potpuno brišući liniju između Hyundai i Genesis izdanja kada se radi o premijum sedanima.

Vizuelno, novi Granduer izgleda značajno modernije i aerodinamičnije u poređenju sa svojim prethodnikom, koji je predstavljen 2016. i osvežen 2020. godine. Napred, nova linija primenjuje punu LED dužinu nalik onoj na Staria modelima, nazvanu ’Seamless Horizon Lamp’. Pravi farovi su postavljeni ispod ove linije, odmah do masivne maske hladnjaka koja pokriva veći deo prednjeg branika.

Profil novog modela poseduje jednu karakternu liniju koja se proteže od prednje do zadnje strane. Proporcije automobila su uvećane zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku, iako je arhitektura sa prednjom vučom Grandeur modela potpuno evidentna dužim prednjim delom nego obično. Kada je reč o karoseriji, kompanija Hyundai nije išla preterano duboko u detalje, naglašavajući samo je nova linija deli sa Kia K8/Cadenza serijama.

Sveukupno, dizajneri kompanije Hyundai odradili su veoma dobar posao stvaranjem čistog pregleda iz putničke kabine, ravnih kvaka na vratima, dvadesetoinčnih točkova i pametnih veza sa prošlošću. Ovo je najevidentnije u C stubovima u boji karoserije i trougaonom zadnjem staklu, koje je slično onom na prvoj Grandeur liniji iz osamdesetih. Iako je Hyundai ponosan na svoju istoriju po pitanju sedan modela, bitno je naglasiti da je originalni Grandeur zapravo bio rebrendirana verzija druge generacije Mitsubishi Debonair modela (1986-1992).

Na zadnjoj strani nalazi se prilično tanka LED traka u punoj dužini gepeka, pozicionirana ispod poklopca u stilu pačijeg repa, slično kao na Hyundai Ioniq 6 automobilima, sa nešto pouzdanijim i minimalističkijim pristupom. Crni horizontalni element na braniku služi kao nastavak linije sa bočnih strana, ističući širinu ove limuzine zajedno sa horizontalnim reflektorom.

Putnička kabina je veoma luksuzna i ispunjena poslednjim tehnologijama, kao što se može očekivati u premijum sedan ponudi, sa visoko kvalitetnim materijalima iz samoodrživih izvora i ambijentalnim osvetljenjem koje postavlja atmosferu. Raspored kontrolne table gotovo je identičan prethodnoj generaciji, ali i dalje deluje ekstravagantno, mada je bitno priznati da celokupan enterijer ipak ne deluje na prvi pogled toliko skupoceno kao onaj u Genesis G90 modelima, što je opet ostavilo dovoljno mesta između nove linije i vrhunskog korejskog brenda.

Predstavljanje dizajna novog Hyundai Grandeur modela nije uključilo specifikacije, mada kako izveštaji navode, nova linija će najverovatnije ponuditi iste opcije kao i njeni Kia K8 blizanci. Ovo znači da će ona kupcima doneti varijante sa hibridnim turbo četvorocilindričnim motorima zapremine 1,6 litara, četvorocilindričnim agregatima zapremine 2,5 litara i V6 jedinicama zapremine 3,5 litara u benzinskim i LPG izdanjima. Vrhunska V6 ponuda stiže sa 295 ks i poseduje pogon na svim točkovima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group