Nakon pet godina Evorpa dobija novi Volkswagen Touareg

Treća generacija VW Touareg modela već se nalazi u petoj godini, tako da je nemački brend rešio da joj pruži novo izdanje kako bi je održao svežom i relevantnom na tržištu...

Set predstavljenih kratkih trejlera naglasio je prilično suptilne promene, ali uprkos tome što će nova izdanja dobiti iste pokretačke sklopove, Volkswagen joj je obezbedio poboljšanu šasiju, usavršavajući komfor i vozačku dinamiku.

Zvanične fotografije prototipa nove Touareg serije u blagoj kamuflaži predstavljaju nam ovo vozilo tokom zimskih testiranja u ledom okovanom skijaškom odmaralištu Lapland. Svetla kamuflaža u stilu QR koda kompanije VW priličo je tanka, tako da nam pruža veoma dobru predstavu o eksterijernom dizajnu novog automobila.

Promene su uglavnom fokusirane na prednju stranu, gde novi Touareg dobija manju masku hladnjaka, veće usisnike vazduha na braniku i redizajnirane farove. Prednje svetlosne jedinice poseduju najnoviju IQ.LIGHT HD matrix tehnologiju, sa ukupno 38.400 mikro LED dioda, spojenih jednom tankom svetlosnom trakom.

Profil ovog modela gotovo je identičan trenutnoj generaciji, kao što je slučaj kod većine osvežavanja u sredini životnog ciklusa. Rep automobila je takođe prepoznatljiv, ali se Volkswagen hvali kako mu je dodao osvetljeni logo na poklopcu prtljažnika, što je prvi slučaj u evropskoj ponudi, za razliku od SAD i kineskog tržišta.

Donji delovi zadnjeg branika takođe deluju blago revidirani, sa novim mrežama za difuzor. Bitno je naglasiti da je prototip na fotografijama u R specifikacijama, što znači da poseduje veće aluminijumske točkove i dodatne sportske akcente oko karoserije.

Unutar putničke kabine, osvežena serija stiže sa Innovision Cockpit sistemom i petnaestoinčnim ekranom informativno-zabavnog sistema, digitalnom instrument tablom, bežičnim Apple CarPlay i Android Auto funkcijama i navigaocionim sistemom sa HD mapama.

Upravljač ostaje opremljen sa senzorima osetljivim na dodir, za koje se VW obavezao da će ih se rešiti u budućnosti, ali je na svu sreću dobro staro dugme potenciometra za podešavanje zvuka i dalje smešteno na centralnoj konzoli. Na kraju, nasloni za ruke i paneli centralne konzole sada su mekši na dodir, što je još jedna od usvojenih sugestija kupaca koji su se žalili na njihov dosadašnji dizajn.

Iako su sve dosada pomenute promene veoma suptilne za model star pet godina, inžinjeri kompanije Volkswagen ipak su odradili nešto više posla na MLB arhitekturi, koju ovaj model deli sa većim, premijum SUV izdanjima unutar VW Group.

Najistaknutiji detalji nove postavke su standardno vešanje sa čeličnim oprugama i opciono dvokomorno vazdušno vešanje, koja donose najveće razlike između komforu orijentisanih i ka performansama fokusiranih vozačkih modova. Takođe, krovu je dodat i novi senzor opterećenja, koji obaveštava aktivne elektronske sisteme kada je krovni prtljažnik postavljen radi dodatnog povećanja stabilnosti.

Linija pogonskih sklopova novog VW Touareg modela preneće se sa prethodne generacije i uključiti poznate trolitarske benzinske V6 TSI, trolitarske dizel V6 TDI i eHibrid – priključno hibridne – i jedinice performansi R priključno hibridnih sistema. Svi ovi agregati dolaze ekskluzivno upareni sa osmostepenim automatskim menjačem i 4Motion sistemom pogona na svim točkovima.

Osvežena VW Touareg linija biće premijerno predstavljena narednog leta, a baš kao i njeni prethodnici, ona će biti sklapana u Bratislavi, zajedno sa svojim rođacima u mehaničkom smislu, modelima Audi Q7/Q8 i Porsche Cayenne/Cayenne Coupe, koji će takođe dobiti osveženja sredinom životnog ciklusa nešto kasnije ove godine.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group