Mazda CX-70 za 2025. godinu košta više od CX-90

Više slika

Više slika

CX-70 predstavlja zbunjujući dodatak liniji, pošto košta isto kao i CX-90, na nivou opreme, ali nudi manje praktičnosti...

Mazda je prošlog meseca predstavila model CX-70 za 2025. godinu, a sada je kompanija objavila da će njegova početna cena biti 40,445 dolara. Model sa dva reda sedišta stiže u prodavnice ovog proleća, a košta hiljade dolara više od CX-90, sa početnom cenom od 37,845 dolara. To je iznenađujući razvoj događaja, ali CX-70 izbegava osnovni paket opreme Select koji je ponuđen na njegovom trorednom pandanu. Kao rezultat toga, ova dva modela imaju istu cenu na osnovu opreme.

Iako je to zbunjujući potez, CX-70 3.3 Turbo Preferred ima stilizovan spoljni izgled sa LED svetlosnim jedinicama, crnim detaljima i alu felnama od 19 inča sa sivim finišima. Kupci će takođe naći brisače koji reaguju na kišu i panoramski krov.

Pošto se CX-70 fokusira na luksuz, model je lepo opremljen crnim kožnim sedištima sa grejanjem i podešavanjem napred. Ovome se pridružuju kožom obložen volan, bežični punjač za pametne telefone, automatska klima, i audio sistem sa osam zvučnika. Kupci će takođe naći displej od 7 inča u instrument tabli, kao i infotainment sistem od 12.3 inča sa Android Auto i Apple CarPlay.

Što se tiče bezbednosti, tu su razni sistemi asistencije za vozače uključujući Mazdin radar za krstarenje sa funkcijom zaustavljanja i kretanja, upozorenje na mrtvi ugao i asistenciju za održavanje trake sa upozorenjem na napuštanje trake. Pridružuju im se i upozorenje na pažnju vozača, pametna podrška za kočenje, upozorenje na prepreke pri vožnji unazad, i monitor za vožnju unazad.

Pod haubom se nalazi turbo punjeni 3.3-litarski redni šestocilindrični motor koji razvija 280 KS (209 kW / 284 KS) i 450 Nm obrtnog momenta na običnom benzinu. Povezan je sa osmostepenim automatskim menjačem i standardnim sistemom pogona na sve točkove. Ova postavka omogućava da krosover ostvari procenjenih 10.21 km/l u gradu, 11.91 km/l na autoputu i 10.64 km/l kombinovano prema proceni EPA.

Na viši nivo opreme penje se CX-70 3.3 Turbo Premium, sa početnom cenom od 45,900 dolara. Ima panoramski krov, podizanje gepeka bez dodira ruku, i veće felne od 21 inča sa crnim finišom. Kupci će takođe naći crne ručke na vratima i povećanu vuču do 2,268 kg.

Nadogradnje se nastavljaju unutra sa digitalnom instrument tablom od 12.3 inča, head-up displejom, i Bose premium audio sistemom sa 12 zvučnika. Pridružuju im se sofisticiranije unutrašnje osvetljenje, Mazda Online navigacija, i automatski zatamnjujući unutrašnji retrovizor sa Homelinkom.

Kupci će takođe naći dodatne sisteme asistencije za vozače uključujući asistenciju za mrtvi ugao, prepoznavanje saobraćajnih znakova, i senzore za parkiranje napred/nazad. Model takođe ima Sistem za smanjenje posledica sekundarnog sudara i Sistem podrške vozaču koji ne reaguje, koji mogu detektovati onesposobljenog vozača i automatski dovesti vozilo do zaustavljanja.

CX-70 3.3 Turbo S Premium košta 52,450 dolara i ima unapređeni motor koji proizvodi 340 KS (254 kW / 345 KS) i 500 Nm obrtnog momenta na premium benzinu. Funkcije uglavnom odražavaju standardni Turbo Premium, ali postoje neki posebni dodiri, uključujući jedinstvenu rešetku sa saćastim šarkama i svetlosne jedinice punog LED. Model takođe ima grejana i ventilirana Nappa kožna prednja sedišta, grejana zadnja sedišta, grejan volan i displeje od 12.3 inča.

CX-70 3.3 Turbo S Premium Plus od 55,950 dolara nadograđuje to dodavanjem dvoličnog kožom obloženog volana, umetaka od sudskog platna na instrument tabli, i ekskluzivnih tan Nappa kožnih sedišta. Model takođe ima sistem za odleđivanje brisača i utičnicu od 150 vati u prtljažnom prostoru.

Kupci koji traže nešto ekološki prihvatljivije mogu izabrati CX-70 PHEV Premium po ceni od 54,400 dolara. Kao što naziv sugeriše, ima plug-in hibridni pogonski sklop koji se sastoji od 2.5-litarskog četvorocilindričnog motora, elektromotora, i baterijskog sklopa od 17.8 kWh. Ova postavka daje modelu električni domet od 26 milja (42 km) kao i ukupni izlaz od 323 KS (241 kW / 327 KS) i 369 lb-ft (500 Nm) obrtnog momenta.

Što se tiče opreme, kupci će naći svetlosne jedinice punog LED-a, podizanje gepeka bez dodira ruku, i brisače koji reaguju na kišu. Pridružuju im se panoramski krov i felne od 21 inča.

Unutrašnjost plug-in hibrida ima displeje od 12.3 inča, Bose audio sistem sa 12 zvučnika, i bežični punjač za pametne telefone. Kupci će takođe naći grejana kožna prednja sedišta, unutrašnji retrovizor sa automatskim zatamnjenjem i Homelinkom, i utičnicu u prtljažnom prostoru.

Poslednji, ali ne i manje važan, CX-70 PHEV Premium Plus počinje od 57,450 dolara. Nadograđuje to dodavanjem Nappa kože, grejanog volana, i ventiliranih prednjih sedišta. Model takođe ima grejana zadnja sedišta i dodatne sisteme asistencije za vozače.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group