Maserati se priprema za predstavljanje svog novog trkačkog čudovišta

Više slika

Više slika

Project24 predstavlja trkačko oružije kompanije Maserati i sada je dobio novo ime, koje je još gore od starog, posebno kada se doda na lepotu samog automobila, lepotu dizajna koja je inače sinonim modela italijanskog brenda...

Iako je tvorac nekih od najlepših automboila na svetu svih vremena, kompanija Masrati je prilično nevešta kada je reč o njihovom imenovanju, tako da je njen trkački lepotan, baziran na MC20 superautomobilu, sada nazvan MCXtrema, što zvuči kao ime egzotične plesačice iz nekog noćnog kluba sumnjive istorije, a ne kao nešto što je izašlo iz njene fabrike u Modeni.  

Međutim, možda je ovo upravo i bio cilj kompanije, posebno zbog toga što uprkos odlično dočekanom i ocenjenom MC20 koji je osvojio svet niko zapravo nije siguran šta Maserati danas predstavlja i radi. Ovo je brend ogromne istorije u sportskom automobilizmu, tako da postoji mogućnost da će mu MCXtrema pomoći kako bi ubedio bogate obožavaoce automobila da i dalje ume da napravi žestoke trkače, a ne samo moderne i luksuzne SUV modele. Maserati naglašava da će ovaj automobil biti ’made in Italy’, istovremeno obeležavajući novu eru brenda, istovremeno odajući počast podvizima Maserati Corse trkačkog odeljenja.  

Moraćemo da sačekamo još malo kako bismo videli kako tačno MCXtrema izlgeda u ugljeničnim vlaknima, jer će osamnaestog avgusta italijanski brend imati globalnu premijeru modela tokom Monterey Car Week 2023 događaja. Međutim, proizvođač je pružio na uvid nekoliko skečeva i rendera napravljenih tokom poslednjih par godina, pružajući obožavaocima uvid najradikalniju mašinu kompanije do sada, daleko moćniju od sadašnjeg MC20 modela, koji joj je donirao svoj dizajn.

Sloboda u kojoj su dizajneri kompanije Maserati uživali predstavlja rezultat odluke da MCXtrema bude trkački fokusrani model, što znači da nije bilo potrebe da se povinuju svim dosadnim regulatornim normama zbog kojih većina konceptualnih vozila gubi svoju oštrinu i u svakom smislu smekša dok stigne do izložbenog prostora. Druga prednost je to što se nisu uvijali ni prema trkačkim reulatornim normama takođe, tako da vlasnici imaju priliku da ograniče svoje avanture na privatne test sesije na raznim stazama širom sveta.  

Iako Maserati nije objavio rendere enterijera svog novog trkačkog oružija, italijanski proizvođač tvrdi da je kabina potpuno orijentisana motosportu i poseduje kavez, upravljač od ugljeničnih vlakana sa integrisanim displejom, pojas sa šest tačaka vezivanja i lučno sportsko sedište, dok je suvozačevo sedište i dodatne monitore telementrije moguće ugraditi uz dodatne troškove.

Trolitarski V6 agregat MC20 modela tjuniran je kako bi razvijao 730 ks i svu snagu šalje na zadnju osovinu putem šestostepenog sekvencijalnog menjača i mehaničkog diferencijala ograničenog proklizavanja. Sa suvom težinom ispod 1.250 kg, ovaj automobil će imati priliku da sve ove konje iskoristi na pravi način, istovremeno donoseći vlasnicima posebno tjuniranu šasiju za trkačke staze, sa novim podesivim vešanjem i daleko jačim Brembo CCMR kočnicama.

Maserati ne želi da otkrije cenu svog novog MCXtrema modela, ali to uopšte nije ni važno, jer je svaka od 62 jedinice koju je proizvođač obećao unapred prodata.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group