Lotus predstavio svoj popularni Emira model u V4 kupe varijanti

Više slika

Više slika

Kompanija Lotus predstavila je svoj četvorocilindrični Emira model, originalno najavljen pre dve godine u okviru i4 serije kao najmoćnija četvorocilindrična Lotus trkačka mašina, sa srednje montiranim dvolitarskim turbo motorom, dobijenim iz pogona Mercedes-AMG brenda...

Međutim, ovaj model poseduje i nekoliko unapređenja, uključujući nove usisnike vazduha i redizajnirani izduvni sistem. Po pitanju performansi, ovaj model razvija 360 ks i 430 Nm obrtnog momenta, što je za oko 40 ks manje od onoga što stvara 3,5 litara veliki V6 agregat sa super punjenjem, ali četvorocilindrični motor poseduje 9Nm više.

Ovaj četvorocilindraš predstavlja finalni proizvodni motor sa unutrašnjim sagorevanjem koji će biti korišćen u Lotus dvosedima i stiže uparen sa osmostepenim menjačem duplog kvačila sa specijalnom kalibaracijom mapiranja brzina. Ovo je prvi put da je Lotus opremljen menjačem duplog kvačila i kompanija je navela da on nudi brži prenos brzina od šestostepenog automatika koji se nalazi u Emira V6.

Ova postavka obezbeđuje Emira i4 modelu ubrzanje do stotke iz mesta za 4,4 sekunde, pre nego što dostigne maksimalnih 290 km/h. Ovo nije preterano manje od V6 modela i kupci u putničkoj kabini mogu pronaći kontrolu starta, e-Diff funkciju i pedale menjača montirane na upravljaču.

Automobil je postavljen na Lotus Sports Car Architecture platformu i poseduje vešanje sa ojačanim, aluminijumskim aluminijumskim kontrolnim rukama, dok četvorocilindrična varijanta takođe poseduje izuzetno lagani aluminijumski ram sa zadnje strane, koji pomaže da smrša za dvanaest kilograma u poređenju sa čeličnim zadnjim segmentom korišćenim u Emira V6.

Vešanje poseduje Eibach opruge i Blistein amortizere, koji nude unikatne nivoe tjuninga u zavisnosti od toga da li kupci izaberu Tour ili Sport postavke šasije. Prvopomenuti mod optimizovan je za svakodnevnu upotrebu i poseduje mekše opruge i amortizere, dok je poslednjepomenuta verzija fokusirana na trkačke staze i poseduje čvrće vešanje.

Ostale istaknute karakteristike uključuju posebno razvijene goume i novu kalibraciju elektronske kontrole stabilnosti. Njima su pridruženi unakrsno bušeni i prorezani diskovi koji mere 370 mm napred i 350 mm pozadi.

Po pitanju stila nema nikakvih iznenađenja, ali četvorocilindrični kupe model sa svega 1.446 kg poseduje LED farove, ugrađene kvake u vratima i mišićave zadnje rubove. Model takođe stiže sa svetlo crnim difuzorom, duplim izduvnim sistemom i moćnim dizajnom koji mu omogućuje kreiranje pasivne sile potiska, zadužene za savršeno balanisranje između prednje i zadnje osovine pri svim brzinama. Kupci mogu pronaći i skupocenu paletu boja sa trinaest opcija, koje variraju od Atlantis Blue i Hethel Yellow do Cosmos Black i Osmium Silver nijansi.

Za kompletiranje dizajna zaduženi su dvadesetoinčni ultra-lagani ojalani točkovi sa dijamantski sečenim finišima, dok se kupci mogu opredeliti i za Black Pack opciju, koja dodaje metalik crne finiše na krov i poklopce retrovizora.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group