LEXUS GS 250 - Agresivna elegancija

Na kineskom salonu automobila 'Guangzhou International Automobile Exhibition 2011' japanska premium marka premijerno je predstavila novi GS 250...

Novitet u gami GS pokreće 2,5 litarski V6 motor, snage 209 KS pri 6.400 o/min i 253 Nm obrtnog momenta pri 4.800 o/min. GS 250 do stotke stiže za 8,6 sekundi uz maksimalnih 230 km/h, prosečna potrošnja goriva iznosi 8.9 l/100 km, dok u atmosferu ispušta 207 g/km CO2.

Ovaj Lexus GS 250 F Sport pokazuje da proizvođač voli da napravi stvari malo drugačije. Dok skoro svi rivali nude četvorocilindrični dizel motor, Lexus nudi 2,5 litarski V6 benzinac. Motor je kombinovan sa ''6 Super ECT''' 6-stepenim automatskim mjenjačem koji ima sekvencijalni način rada, a obuhvata brojne tehnološke novine. Ujedno, GS 250 dostupan je s nizom modernih tehnologija poput nove generacije ekrana osetljivog na dodir i multimedijalnog ekrana veličine čak 12,3 inča.

Tu je i S-Flow klima uređaj sa nano-e tehnologijom pročišćavanja vazduha, kao i vrhunski Mark Levinson audio sisem sa 17 zvučnika. Čvrstoća novog GS-a povećana je za 14%, unapređeno je vešanje i optimizovan položaj sedenja vozača. Pomoću Drive Mode postavki vozač bira između Eco, Normal i Sport S načina rada. A za još više dinamike tu je i Sport S + postavka na GS-u opremljenom sistemom prilagodljivog vešanja.

Novi GS 250 takođe donosi dalja poboljšanja u sigurnosti, zahvaljujući naprednom sistemu ''pred sudar'' u kombinaciji s VDIM-integrisanim sistemom za upravljanje kretanjem vozila. GS 250 će takođe biti dostupan sa paketom F Sport.

Prodaja ovog modela će početi na leto sledeće godine u Kini, Japanu i Evropi, dok prodaja u Americi još nije potvrđena. Ključni element dizajna je trapezoidna rešetka hladnjaka za koju kompanija kaže da će biti zaštitni znak svih budućih modela. Iz Lexusa tvrde da će novi GS biti glavni rival Audiju A6 i Mercedesu E klase.

Dimenzije nove generacije skoro su identične kao kod prethodne, pa ipak novi GS nudi više mesta u kabini, dok je prtljažni prostor 25 odsto veći. Kada je reč o bezbednosnom sistemu, ovaj automobil ima 10 vazdušnih jastuka, uključujući one za kolena vozača i suvozača i vazdušne zavese za putnike na zadnjoj klupi.

Prava zvezda ovog automobila je njegov motor. Ima odličan zvuk i odlično se ponaša pri velikom broju obrtaja. I dok motor zaista oduševljava, šestostepeni automatski menjač je nešto što vas može razočarati. On je dobar za laganu vožnju po gradu ili duga putovanja, ali neće baš oduševiti one koji žele dobro da se zabave. Njegov najveći problem je što drži gas predugo i uzrokuje neugodan zvuk motora. Ipak je ovaj automatski menjač bolji od ručica menjača postavljenih na upravljaču. Iskreno je osvežavajuće voziti V6 benzinski motor sa prirodnim usisavanjem u automobilu u klase GS-a, posebno na osnovnom modelu.

Iako Lexus može platiti na tržištu bez opcije dizel motora, kao i zbog odluke da ne nude motor manji od ovoga, jer će to sprečiti mnoge potencijalne prodaje, oni koji još žude za istinski dobrom vožnjom u limuzini sa pomalo sportskim duhom - i V6 benzinskim motorom ispod haube - treba da dodaju novi GS na svoje shopping liste.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group