Lamborghini predstavio svoj prvi hibrid i do sada najmoćniji V12 model

Nakon višemesečnog širenja glasina, predstavljanja rendera i špijunskih fotografija potencijalnog naslednika Aventador linije, novi model kompanije Lamborghini konačno je predstavljen u punom sjaju...

Italijanski brend je prošle srede predstavio dugo isčekivani Revuelto, novi superautomobil koji predstavlja njegov prvi elektrifikovani model visokih performansi. Veliki jubilej dogodio se u okviru proslave šezdesetog rođendana kompanije, sa modelom koji je direktni naslednik Aventador linije i oda velikom nasleđu V12 mašina koje je protkano u istoriju ovog proizvođača.

Ispod haube novog modela nalazi se potpuno novi V12 L545 agregat sa unutrašnjim sagorevanjem, zapremine 6,5 litara, a upravo ovo ne predstavlja nikakvo iznenađenje jer je italijanski velikan decenijama unazad poznat po dvanaestocilindričnim mašinama u svojim vrhunskim automobilima.

Međutim, ono što ovaj motor razdvaja od svih njegovih prethodnika jeste novi sistem priključnih električnih jedinica, od kojih se dve nalaze na zadnjoj osovini, dok je treća ugrađena u osmostepeni menjač duplog kvačila, smešten iza pomenutog ICE V12 agregata. Sa ovom novom konfiguracijom, moćni superautomobil dobio je pogon na svim točkovima.

Masivni V12 sa 6,5 litara zapremine specijalno je modifikovan i stiže znatno snažniji i mršaviji u poređenju sa svojim prethodnikom. Rezultat ovog finog tjuniranja donosi kupcima masivnih 607 ks i 720 Nm obrtnog momenta pri 6.750 rpm, čineći novi agregat najmoćnijim dvanaestocilindrašem italijanskog brenda. Povećanje snage donosi ubrzanje do stotke iz mesta za 2,5 sekundi, do dvesta za manje od osam i maksimalne brzine koja premašuje 350 km/h.

Za napajanje električnih motora zaduženo je pakovanje litijum-jonskih baterija dobro za 3,8 kWh, sa mogućnošću punjenja u okviru od trideset minuta, punjačem snage 7kW. Italijanski proizvođač superautomobila tvrdi da se njegova baterija do punog kapaciteta može napuniti za svega šest minuta.

Šasija nove zveri inspirisana je aeronautičkim tehnologijama i koristi ugljenična vlakna i patentirani kovani kompozit ovog proizvođača kako bi se automobilu smanjila kilaža. U okviru ovih mera mršavljenja, nova linija kompanije lakša je za 10% i za 25% čvršća od one koju je zamenila. Kao što se očekivalo i bilo predstavljeno špijunskim snimcima i fotografijama debelo kamufliranog prototipa, novi automobil zadržava prepoznatljiv klinast oblik, dosta uglova na svim stranama i makaze vrata.

Putnička kabina je u potpunosti nova, sa kontrolnom tablom opremljenom sa tri različita digitalna ekrana, sa jednim koji služi kako bi prikazao instrument satove i poseduje 12,3 inča, drugim koji predstavlja lični vozačev ekran digitalno-zabavnog sistema koji meri 8,4 inča u dijagonali, dok treći poseduje 9,1 inča i namenjen je suvozaču. Vozaču je obezbeđen izbor između trinaest režima vožnje, koji uključuju i Recharge, Hibrid i Performance, zadužene za izvlačenje maksimuma iz ovog hibridnog sklopa.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group