Jaguar se oprašta od svoje F-Type linije pre prelaska na električne modele

Više slika

Više slika

Kompanija Jaguar šalje svoj F-Type model u penziju sa jednom poslednjom verzijom, nazvanom F-Type ZP Edition...

Ne samo da će ovaj novi model služiti kao finalna reinterpretacija F-Type linije, već će predstavljati i poslednji sportski automobil sa motorom unutrašnjeg saogrevanja, obeležavajući prelazak kompanije na proizvodnju potpuno električnih modela. Britanski brend će kreirati svega 150 primeraka F-Type ZP Edition modela tokom sledeće godine, zaključno sa finalnom proizvodnom godinom ove linije.

Novi model će biti kreiran u kupe i kabriolet stilovima karoserije i kompanija će ga ponuditi u svega dve kombinacije boja, ovim putem odajući počast E-Type ZP Collection izdanjima izbačenim prvom polovinom ove godine. Jedna od ovih kombinacija sastoji se od Oulton Blue Gloss nijanse na karoseriji i Mars Red i Ebony tonovima u enterijeru, dok će druga kombinacija biti kreirana Crystal Grey Gloss karoserijom u kombinaciji sa Navy Blue i Ebony dvotonskim kožnim enterijerom.

Nevezano sa tim za koju se kombinaciju boja kupci opredele, obe poseduju Porcelain White Gloss tačke u trkačkom stilu na vratima, zajedno sa okruženjima maske hladnjaka u istoj Porcelain White Gloss nijansi. Pored toga, F-Type ZP Edition serija biće prodavana eksluzivno sa serijom svetlo crnih eksterijernih elemenata, koji su uključeni u vidu retrovizora i kočionih čeljusti, dok će automobili ove serije dobiti specijalno brendiranje na svojim krilima, takođe.

Za kompletiranje ovog izgleda, za svoja nova izdanja ograničene serije kompanija Jaguar kreirala je specijalne Black Diamond Turned dvadesetoinčne ojačane točkove, dodajući SV Bespoke oznaku sa rednim brojem svakom pojedinačno kreiranom modelu.

Sve jedinice F-Type ZP Edition linije biće kreirane sa istim pokretačkim sklopom koji stiže iz F-Type R P575 serije, što znači da će se ispod hauba naći moćni petolitarski V8 agregati sa super-punjačima, dobri za 575 ks i 700 Nm obrtnog momenta. U pratnji ovih motora stižu osmostepene automatske transmisije, koje snagu šalju na sve četiri strane. Novi modeli će ubrzavati do stotke iz mesta za zavidnih 3,5 sekundi i nastaviti da ubrzavaju sve do 300 km/h.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group