XX modeli kompanije Ferrari postoje još od kada je 2005. godine predstavljen FXX model baziran na Enzo seriji...
Međutim, ova oznaka, koja je isključivo rezervisana za ekstremne, isključivo trkačke specijale, sada će po prvi put izaći na ulicu u okviru ponude SF90 XX Stradale i Spider modela. Ovo će biti prvi ulično legalni automobili kompanije Ferrari od F50 serije iz 1995. godine koji će posedovati prominentna zadnja krila inspirisana motosportom, što će XX blizancima itekako pružiti poboljšanja po pitanju sile potiska.
Vazduh koji prolazi ispod automboila kroz posebne kanale u haubi i preko novog repnog krila, zajedno sa postojećim aktivnim krilom, koje će i dalje biti prisutno, omogućiće novim automobilima 530 kilograma potiska pri brzini od 240 km/h, što je značajno povećanje u poređenju sa 390 kilograma koliko stvara regularni SF90 Stradale pri istoj brzini.
Nisu samo poboljšanja u aerodinamici ono što XX modelima pruža drugačiji izgled, jer se novi modeli ističu farovima sa nižim gornjim profilom, zadnjim panelima karoserije koji su produženi u trkačkom long tail stilu i dve duple kockaste jedinice štop svetala zamenjene su horizontalnom svetlosnom trakom, koja se i može očekivati od novih autombila iz 2023. godine.
Iako je sila potiska uvećana značakjno, ukupna težina modela pala je za svega deset kilograma na 1.560 kada je vozilo prazno i u poređenju sa kupe verzijom fabričkog SF modela u njegovoj najlakšoj Assetto Fiorano specifikaciji.