Citroën DS5 Hybrid4 - C

Inspirisan ogromnim uspehom francuskih luksuznih brendova, DS je dizajniran da "izrazi francuski stil i luksuz sa lepim detaljima, kao i izuzetan kvalitet"...

Prvi DS je, međutim, bio više gradski sportski automobil, nego izraz francuskog luksuza. Ipak, DS3 je doživeo uspeh, sa prodajom od više od 130.000 komada. Sledeći po uspehu je DS4, koji upravo stiže u salone.

Ono što dopunjava DS liniju je upravo ovaj automobil, Citroen DS5. Planiran da se pojavi u salonima u Francuskoj (kao i u Kini, Rusiji i Latinskoj Americi) do kraja ove godine, dramatično stilizovani DS5 je intrigantan miks visokog kompakta, kupea i sportske limuzine.

Prvi put kada vidite DS5 i još nekoliko puta nakon toga, morate dati sebi vremena da apsorbujete čistu kompleksnost spoljašnjeg izgleda. Unutrašnjost je podjednako dramatična. Vozač je očaran pravim kokpit izgledom, zahvaljujući visokoj centralnoj konzoli, dubokoj kontrolnoj tabli i konzoli sa prekidačima, koja je montirana na plafonu. Unutrašnjost se takođe u velikoj meri oslanja na metalne detalje, koji se pojavljuju na mnogim mestima, na obodu volana sa ravnom donjom stranom, oko okvira instrumenata i na neobičnim, ali efektnim, prekidačima na centralnoj konzoli.

161KS 2.0-litarski dizel motor, sa konvencionalnim šestostepenim automatskim menjačem je tih i snažan, sa lakim i prijatnim hodom. Kombinacija višeg i veoma opuštajućeg položaja vozača i prefinjenog pogonskog sistema automobila, daju DS5 ukus klasičnog francuskog "Grand Routier" automobila, koji su optimizovani da krstare širom Evrope. Ovo je naročito prefinjen auto kada se krstari sa pola gasa.

Slabe tačke su dvostruki A-stubovi i nisko montiran retrovizor, koji zaklanjaju pogled kroz uzano vetrobransko staklo. Ali pravi problem sa ovim DS5 je šokantno loša vožnja po veoma grubim putevima i rupama. Na dobrim površinama, vožnja je više nego prihvatljiva, ali način na koji se iznenada pogoršava preko rupa i neravnina, izaziva da vozač naglas reaguje na iznenađenje tokom vožnje ovim automobilom. Količina buke koja se prenosi u kabinu je takođe neuobičajena. Ovaj problem prevazilazi 18-inčne točkove i niskoprofilne gume na test automobilima. Ali, sa nekoliko preostalih meseci pre nego što se DS5 pojavi u prodaji, možda je vreme da se ovaj atraktivni automobil oslobodi ove, tako značajne mane. Hibrid4 verzija DS5 dobija multi-link zadnju osovinu i to pomaže da se poboljša vožnja po neravnoj površini bar malo.

DS5 Hibrid4 ima tehničke karakteristike koje čvrsto stoje iza njegovog stila, nudeći CO2 emisiju od 99g/km, potencijal snage od 197KS i 500 Nm obrtnog momenta, opcioni pogon na sve točkove i mogućnost nulte emisije, kada se koristi pogon samo na zadnjim točkovima, koji se napaja preko baterije.

DS5 ima istinski drugačiji, originalni dizajn: upadljiv, praktičan i zaista dopadljiv. DS5 Hybrid4 će biti dostupan u Francuskoj po ceni od 39950 € za "So Chic" paket, što je 2550 € više nego Peugeot 3008 sa istim motorom.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group