Brabus uvodi novi Smart # model u novu eru performansi

Više slika

Više slika

Svetu je zvanično predstavljen Smart #1 Brabus model, koji je zvanično debitovao na Međunarodnom sajmu električne mobilnosti 2023 u Kuala Lumpuru...

Uživo, nova verzija ove neverovatne saradnje između kompanija Brabus i Smart u najmanju ruku deluje krajnje upečatljivo u stilskom smislu, ali ovome definitivno doprinosi dvotonski tretman novog automobila, koji kombinuje mat sivu boju karoserijei sa Laser Red krovnim delom i crnim akcentima. Međutim, pored upečatljive šeme boja, Brabus #1 je po svim parametrima prilično uzdržan, posebno u poređenju sa prethodnim radovima na karoseriji legendarnog tjunera.

Glavnu vizuelnu razliku na Brabus izdanju popularnog malog gradskog automobila u poređenju sa standardnom verzijom Smart #1 serije predstavlja suptilna oprema za karoseriju, koja dodaje vazdušne zavese, dva dodatna usisnika iznad prednje maske i dublji zadnji branik, zajedno sa diskretnim krovnim spojlerom.

Ovim promenama doprinose dramatični devetnaestoinčni, dvotonski točkovi u srebrno/crnoj kombinaciji boja. Na kompletu točkova nalaze Dunlop Sportmaxx gume koje mere 235/45R19, zaokružujući toliko suptilne promene da se bez problema može pomisliti da su upravo oni ključna razlika između standardnog i Brabus modela. Međutim, iste ove gume mogu biti pronađene i na baznom modelu, ali su u slučaju Brabus izadanja, one zajedno sa točkovima smeštene ispred pogodno kolorno koordinisanim crvenim kočionih čeljusti.

Za pokretanje Smart #1 Brabus modela zadužena su dva električna motora, smeštena na obe osovine, što ga čini modelom sa pogonom na svim točkovima. Kombinovano, ove dve jedinice stvaraju impresivnih 422 ks i 543 Nm obrtnog momenta, što je za 150 ks i 200 Nm obrtnog momenta više od #1 Premium izdanja. Smart tvrdi da #1 Brabus dobija ubrzanje do stotke od 3,9 sekundi i da će mu maksimalna brzina iznositi 180 km/h.

Baterijska konfirguracija na Brabus izdanju prati onu koju možemo naći #1 Premium seriji i sastoji se od 66kWh snažnog baterijskog pakovanja. Sa dodatnim teretom drugog agregata u poređenju sa Premium varijantom koja poseduje zadnju vuču, prelazni opseg Brabus verzija pašće sa 440 na 400 kilometara između dva punjenja, što se može smatrati prilično velikim uspehom kada se u obzir uzme povećanje snage koje nemački tjuner donosi u poređenju sa standardnim modelom. Performanse punjenja ostaju iste, sa mogućnošću dostizanja brzine punjenja od 150kW.

Unutar Brabus #1 modela vidno je jasan i porast kvaliteta po pitanju korišćenih materijala, ali baš kao i njegov eksterijer, izuzimajući različite boje, veoma je teško na prvi pogled primetiti bilo kakve fundamentalne promene. Ovo naravno, nije loša stvar ni po kom osnovu, posebno zbog toga što je #1 model već imao prilično solidnu putničku kabinu od samog starta.

Stoga, pored crvenih pojaseva, naslona za glavu sa specijalnim vezom i specijalnih pedala, ne postoje neke druge, bitne razlike između ovih modela. Najatraktivnije detalje u putničkoj kabini predstavljaju sedišta i upravljač u alkantari, ali čak i pored njih obe verzije deluju kao da poseduju slične ključne dizajnerske karakteristike, samo sa različitim materijalima i oznakama.

Prema tome, iako Smart Brabus #1 verzija poseduje dodatne sportske karakteristike, njegova glavna tačka razdvajanja u poređenju sa osnovnom verzijom ipak predstavlja njegov dodatni motor smešten na prednjoj osovini. Kako se ova dodatna snaga i agilnost koju Brabus nudi Smart modelu prenosi na put ostaje da vidimo, ali po svemu sudeći, nećemo čekati previ dugo kako bi smo ovo saznali.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group