AMG V6 modeli dobijaju stilske karakteristike snažnijih V8 modela

Više slika

Više slika

Kada bi se uklonile oznake šestocilindričnih Mercedes-AMG GT 43 i 53 modela, većina ljudi ne bi mogla da ih razlikuje od V8 pokretanih GT 63 jedinica koje koštaju gotovo sedamdeset hiljada evra više...

AMG obožavaoci bi istakli detalje kao što su kockaste izduvne grane 63 serije i različiti dizajn donjih delova branika, ali poslednji stilski dodaci za ove šestocilindraše ove razlike doslovno će istopiti.

Modifikovani 43 i 53 automobili dobijaju nove prednje branike koji izgledaju gotovo identično AMG pandanima zahvaljujući dizajnu u obliku slova X, zaduženom za razdvajanje donjih centralnih usisnika vazduha od bočnih, sa crnim linijama na spoljnim ivicama koje pojačavaju AMG stav. Hromirana lajsna širom donjeg dela prednjeg branika dodatno evocira na V8 karakter.

Vizuelno osveženje, koje možete videti na plavom automobilu u našoj galeriji, predstavlja deo manjeg ažuriranja šestocilindričnih GT jedinica, dodajući standardnoj ponudi klizni šiber i bežičnu bazu za punjenje telefona na zadnjem seditštu takođe. AMG tvrdi da je MBUX informativno-zabavni sistem takođe unapređen novom grafikom i redizajniranim displejima sa AMG specifikacijama.

Ono što je još novo za revidirane šestice jeste opcioni V8 Styling paket opreme, predstavljen u galeriji na sivom automobilu, ali definitivno možemo zaključiti da on deluje daleko manje kao V8 model od novog baznog 43 automobila.

U ovom paketu kupci dobijaju nižu sekciju zadnjeg branika i difuzor kao na šezdeset i trojkama, ali iz njih izviru okrugle cevi izduvnih grana, radije nego četvrtaste, sa otvorima na prednjem braniku koji svoju inspiraciju duguju nosu AMG GT Black Series modelima i služe kako bi zavarali oko i učinili da Panamericana maska hladnjaka deluje izduženije nego što to zapravo jeste. Međutim, bočni usisnici vazduha su dosta manje agresivni nego oni koje možemo videti na standardnoj varijanti.

Nevezano za koji se vizuelni put opredele, kupci će ispod haube pronaći isti trolitarski šestocilindraš GT 43 i 53 modela. Srednji hibridni sklop nije dobio nikakva poboljšanja u okviru ovog projekta osvežavanja u slučaju 43 jedinica, što znači da on i dalje stvara 362 ks, zajedno sa 22 ks iz četrdesetosmovoltne baterije, dok su 53 i dalje rangirane na 429 ks, u pratnji istih 22 ks koje stižu iz električnog pomoćnika.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group