U enterijeru putničke kabine, dizajneri kompanije Alfa Romeo dodali su siluetu GT 1300 Junior modela na kontrolnoj tabli, zajedno sa GT Junior oznakama na kontrolnoj tabli i naslonima za ruke. Crne kožne postave kombinovane su sa akcentima u stilu ugljeničnih vlakana i aluminijumskim gaznim delovima pragova. Opcionu opremu uključuje paket vozačkih asistencija sa drugim nivoom autonomije, parking senzori, bežični punjač za mobilne uređaje i elektronska vrata gepeka.
Motorne opcije uključuju 2,2 litara velike četvorocilindrične 207 ks i dvolitarske turbo benzinske jedinice sa 276 ks. Obe linije agregata ekskluzivno su uparene sa osmostepenim automatskim menjačem. Snaga se šalje na sva četiri točka uz pomoć Q4 pogonskog sistema, dok je Giulia varijanta takođe je dobila i opciju sa zadnjom vučom.
Svim kupcima koji nisu upoznati sa istorijom Alfa Romeo brenda, bitno je napomenuti da su GT 13000 Junior modeli predstavljali ulazni nivo kupe varijanti baziranih na Giulia Sprint GT modelima. Ova linija proizvodila se od 1966. do 1976. godine, sa gotovo 100.000 prodatih jedinica.
Ispod stilske Bertone karoserije nalazila se četvorocilindrična mašina prepuna karaktera, sa 1,3 litara i duplom radilicom, koja je stvarala 89 ks i 115 Nm obrtnog momenta. Uprkos skromnoj veličini ovog agregata, koja je ujedno učinila ovaj model dosta pristupačnijim u tadašnjem poreskom sistemu Italije, on je nudio veoma lepe performanse GT 1300 Junior modelima u poređenju sa ostalim automobilima iz istog segmenta, ispraćene neverovatnom vozačkom dinamikom.
N.Đ.