E34 BMW M5 predstavlja zadnju generaciju ikonične sportske sedan serije koja je posedovala motor sa menje od osam cilindara...
Ovaj automobil je bila iskonska vozačka mašina i poslenji M model kreiran ručno, ali koliko biste vi bili spremni da platite za jedan primerak legendarne linije koji je gotovo u fabričkom stanju i to tri decenije od kada je kreiran?
Ovaj automobil poseduje karakterističnu pojavu ikoničnog BMW dizajna i savršeno je očuvan uprkos svojoj starosti od preko trideset godina i dolazi sa svega 10.031 pređenih kilomeetara na svom odometru. Takođe, ovaj M5 je uvezen u SAD iz Italije, gde je ostao sa svojim evropskim specifikacijama, stajlingom, motorom i enterijerom.
Eksterijer ovog prelepog modela obeležen je Mauritius Blue Metallic farbom, koja je takođe u izvanrednom stanju. Pojedini vizuelni izuzeci uključuju Style 20 turbofan točkove, kao i činjenicu da je u pitanju retka fabrička mašina uglađene karoserije, što samo znači da ne poseduje šiber. Enterijer ovog bavarskog čuda obeležen je cnrnim kožnim sedištima i postavama, koje su takođe u savršenom izdanju, dok celokupan atuomobil u suštini deluje kao potpuno nov.
Ispod haube se nalazi S38B36 motor zapremine 3,6 litara i šest cilindara u ravni, kompanije BMW. Ova mašina stvara 311 ks i 360 Nm obrtnog momenta, koji se šalju na zadnje točkove putem petostepenog manualnog menjača.
Kada je bio nov, ovaj motor je razvijao stotku iz mesta za 6,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 250 km/h, ali su određene publikacije izmerile vreme od 5,6 sekundi. Imajući u vidu koliko je malo ovaj posebni model prešao, ne bismo se uopšte začudili da njegove cifre ubrzanja nisu daleko od poslednjepomenute.
N.Đ.