Zaboravljena legenda čeka nekoga ko će mu pružiti život kakav zaslužuje

Ukoliko vam se dopada ideja kombinovanja klasičnog superautomobila iz šezdesetih i sedamdesetih godina sa pouzdanom V8 jedinicom američkog porekla, onda znajte da pripadate ogromnoj grupi ljudi na svetu, koja broji desetine miliona...

Alesandro de Tomaso smatrao je da ovaj recept može kreirati savršenstvo koje će se takmičiti sa Ferrari i Lamborghini modelima, a upravo je njega i sproveo u delo putem svog prvog Mengusta modela iz 1967. godine, automobila koji je ostao poznat kao Pantera sledeće četiri godine.

Pantera model stilizovan je od strane Toma Tjarda, italijanskog dizajnera kompanije Ghia, konstruisan je u Italiji, ali je napajan 330 ks snažnim Ford 5,8 litara velikim Clevland V8 motorom. Ovo nije bila jedina veza De Tomaso brenda sa kompanijom Ford, jer je američki brend prodavao i superautomobile putem Lincoln-Mercury predstavništva između 1971. i 1975. godine, nakon čega je pustila De Tomaso brend da nastavi sam.

Kao pravi Coutnach rival, Pantera je je preživeo sve do kraja osamdesetih godina, do kada je dobio velike rubove i krilo na zadnjoj strani. Međutim, 1972. godine, ovaj model je imao uske rubove i male branike, zbog kojih je izgledao baš kao da je napravljen u Americi, debitujući na New York Auto Show sajmu automobila sedamdesete godine.

Pošteno je reći da brojni kupci ne bi postavili svoje depozite da je svaki De Tomaso izgledao kao ova nesrećna jedinica danas, model koji je spašen od strane prodavca nakon dvadeset godina truljenja i starenja u garaži, tako da sada poseduje rđu na sve strane i same slike otkrivaju koliko je ona ozbiljna na branicima, pragovima pa čak i krovu karoserije.

Ova mašina na odometru prikazuje 67.592 pređenih kilometara, ali prodavac nema pojma da li se ovde radi o tačnoj cifri koju je imao onda kada je poslednji put korišćen. Nesrećnom automobilu će biti potrebno mnogo radnih sati i posla kako bi bio vraćen u upotrebu, ali on uglavnom deluje kompletno, uključujući petnaestoinčne Campagnolo aluminijumske točkove, dok nam video otkriva da je moćni V8 motor kompanije Ford makar zaverglao, iako nije uspeo da upali. Tu je takođe i zadnji spojler, uključen sa nešto novijeg modela, za svakoga kome ovaj dizajn bude interesantan.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group