Problemi sa kontrolom kvaliteta kod Tesle: Kupci prinuđeni na "uradi sam" inspekcije

Da li je ovo tužan komentar o kvalitetu Tesla brenda, svedočanstvo o domišljatosti, razočaravajuća pohlepa za novcem, ili malo od svega toga?

Može se reći da je odnos Tesla kompanije prema kontroli kvaliteta šaren. Problemi sa kvalitetom postali su dovoljno učestali da sada jedan vlasnik njihovog automobila prodaje liste za proveru prilikom isporuke kako bi novim vlasnicima pomogao da pregledaju svoje automobile i osiguraju da ništa ne otpadne pri izlasku iz salona.

Liste za proveru su na prodaju na Etsy sajtu i, prema odeljku sa informacijama o proizvodu, kreirao ih je vlasnik Tesla autonobila kako bi "olakšao stres pri odlučivanju šta treba tražiti da bude popravljeno!" Svaka lista košta 4,99 dolara i dolazi kao štampani PDF, uključujući fotografije koje pomažu novim vlasnicima da identifikuju bilo kakve greške ili nedostatke. Prodavac EverydayChrisTesla nudi liste za Cybertruck, Model X, Model Y, Model 3 i čak i za najnoviji Model 3 "Highland".

Novinar E.V. Nidermajer ističe da ove liste za proveru zapravo nisu novina. U ranim danima Tesla brenda, kada je kompanija prodavala samo Model S, članovi foruma su razmenjivali liste kako bi jedni drugima pomogli. Kako Nidermajer napominje, liste su prvobitno kreirane kada su "svi mislili da su ovi problemi sa kvalitetom 'problemi rasta'." Godinama kasnije, problemi sa kvalitetom i dalje postoje, a sada bar jedan vlasnik Tesla modela pokušava da profitira od toga.

Iako smatramo prodaju liste pomalo oportunističkom, lako je shvatiti zašto su ljudi voljni da je kupe. Pokrivali smo širok spektar problema sa kvalitetom u poslednjih nekoliko godina, uključujući Tesla Model Y sa nepravilno postavljenim zaptivačima vrata, drugi sa neofarbanim pragom vrata, vlasnika Modela S koji je pronašao brojne loše instalirane delove obloge i još mnogo toga. Čak je i njihovo najnovije vozilo, Cybertruck, pogođeno problemima sa neusklađenim razmacima između panela i drugim začkoljicama.

Izvršni direktor kompanije, Elon Mask, ranije je priznao da se problemi sa kvalitetom moraju rešiti i, nedavno, Tesla je tražila menadžera koji bi bio zadužen za eliminisanje "razloga zašto njihovi automobili zahtevaju servis." Međutim, istorija kompanije u odnosu sa klijentima nije sjajna.

Tesla je ranije angažovala timove da preusmeravaju pozive o problemima sa dometom, pokazala se više zainteresovanom za izbegavanje odgovornosti nego za pomoć kupcima, i navodno je odavno znala za probleme u dizajnu suspenzija koje je pokušavala da svali na vozačke navike kupaca.

Nije ni čudo što kupci osećaju da moraju sami da obavljaju kontrole kvaliteta.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group