Novi Opel Astra je najnovija ponuda Stellantis grupe sa blagim hibridnim pogonom

Više slika

Više slika

Sistem od 48V trebao bi smanjiti emisije CO2 i poboljšati potrošnju goriva za 14 posto...

Opel Astra je dobro poznato ime u Evropi i jedan od glavnih rivala večito popularnog VW Golfa. Kao takav, Stellantis ga drži ažurnim dodavanjem blagog hibridnog pogona, proširujući liniju kompaktnog modela pored postojećih opcija sa benzinskim motorom, plug-in hibridom i potpuno električnim opcijama.

Oba karoserijska oblika Astre, hečbek i karavan (Sports Tourer), sadrže široko korišćeni motor od 1,2 litra sa turbo punjačem, a nedavno su poboljšani sistemom od 48 volti. Prema kompaniji, dodavanje blage hibridne tehnologije smanjuje emisije CO2 i potrošnju goriva za 14 posto u poređenju sa neelektrifikovanim 1,2 turbo sa osmostepenim automatskim menjačem.

Benzinski motor proizvodi 134 ks (100 kW / 136 PS) i 230 Nm obrtnog momenta, dok električni motor, koji je integrisan u šestostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, proizvodi 28 ks (21 kW / 29 PS) i 55 Nm obrtnog momenta. Tokom kočenja, e-motor puni mali 48V litijum-jonski baterijski paket koji je montiran ispod levog prednjeg sedišta tako da ne kompromituje prostor prtljažnika.

Opel tvrdi da je blagi hibridni sistem dovoljno snažan da Astra može raditi u čisto električnom režimu do 50 posto vremena u urbanim područjima. Kao rezultat, emisije CO2 u mešovitom WLTP ciklusu iznose 113g/100km za hečbek i 115g/100km za Sports Tourer. Štaviše, brojke potrošnje goriva su smanjene na 5 lt/100 km (47 mpg) i 5.1 lt/100 km (46 mpg) respektivno.

Kada je reč o performansama, Opel Astra postiže ubrzanje od 0-100 km/h za 9 sekundi, sa maksimalnom brzinom od 210 km/h.

Vizuelno, Astra Hybrid održava estetiku ostatka linije, osim diskretnog amblema na prtljažniku. U enterijeru, 10-inčna digitalna instrument tabla sadrži nove grafike koje prikazuju tok energije, sa brojevima koji postaju plavi kada je benzinski motor neaktivan.

Novi Opel Astra Hybrid je sada dostupan za narudžbu širom Evrope, sa početnim cenama od 36.430 € u Nemačkoj. Radi poređenja, slično snažan neelektrifikovani benzinski pogon počinje od znatno niže cene od 32.660 €.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group