Ne postoji nikakva sumnja da je SF90 XX Stradale jedan od najistaknutijih modela ove godine, ali je za javnost bilo prilično poražavajuće kada je prvi put ugledao svetlost dana i kada je najavljeno da kreira svega 30 ks više od standardne SF90 serije...
Međutim, Ferrari je upravo dokazao da ovaj višak snage i dodavanje brojnih drugih performansnih poboljšanja čine značajnu razliku na trkačkoj stazi, postavljajući rekord sa ovim automobilom na svojoj poznatoj Fiorano test stazi. Sa vremenom krugao od 1:17,309, SF90 XX Stradale postao je najbrži ulično legalni automobil italijanskog brenda oko Fiorano staze i 1,4 sekunde brži model od standardnog SF90 Stradale, što je više nego impresivna razlika, kada se u obzir uzme da je ovo prilično kratka staza.
Ovaj rekord postigao je glavni razvojni test vozač kompanije Ferrari, Rafaele de Simone, koji se našao za volanom modela hibridnog pogonskog sklopa, sastavljenog od četvorolitarskog V8 agregata i tri električna motora. Zajedno, ove mašine pružaju vozaču preko 1.016 ks, zahvaljujući poboljšanim usisnicima i izduvima, novim klipovima i specijalno izmenjenim oblikom komore za sagorevanje.