EVO037 nije šminka već oživljena legenda reli staza u svojoj punoj slavi

Više slika

Više slika

U većini slučajeva, restmod projekti se izvode na bazi nekada slavnih vozila koja nisu položila test vremena...

U ovu grupu spadaju retro terenci, klasični američki modeli i neprevaziđeni evropski klasici, zajedno sa pojedinim, voljenim izdanjima sa japanskog tržišta. Međutim, kada neko odluči da uradi sasvim suprotno i odradi restmod projekat retke Group B reli legende kao što je Lancia 037 model, jedne od nešto manje od trista koliko ih danas postoji, onda se dobija nešto kao što je ovaj predivni Kimera EVO37 automobil.

Kao rezultat rariteta originalnog automobila, nije poznato previše o njegovoj istoriji, tako da je EVO37 pravi način da se duh ovog istorijskog modela prenese novim generacijama, sa Henrijem Kečpulom, koji je odradio punu recenziju u okviru poslednjeg videa Hagerty kanala. Ovaj posebni automobil svoj život startovao je kao Lancia Beta Montecarlo, ali je tokom vremena u potpunosti prešao u svoju finalnu formu inspirisanu 037 serijom, sa veoma malo delova donorske jedinice koji su preostali.

Moćni agregat EVO37 linije, 2,1 litara veliki četvorocilindraš u ravni, verovatno predstavlja najzlokobniju četvorocilindričnu mašinu koju ste ikada čuli, posebno u kombinaciji sa zviždanjem turbine, zavijanjem super-punjača i predivnom pesmom blow-off ventila, ispraćenom agresivnom notom izduvnih cevi. Ova moćna jedinica stvara impresivnih 500 ks i 550 Nm obrtnog momenta i uparena je sa šestostepenim manualnim menjačem, koji je poznat po tome što je korišćen u Lamborghini Gallardo i Audi R8 serijama takođe. Automobil poseduje karoseriju kreiranu kompletno od ugljeničnih vlakana, integrisani rol kavez, cevasti podfrejm, vešanje duplih viljušaka na svim stranama i duple amortizere na zadnjem delu.

Originalna Lancia 037 serija bila je poznata po svojoj zadnjoj vuči, tako da se sa ovim EVO37 tradicija nastavlja. Kao rezultat ovoga, automobil pruža unikatan vozački karakter, bolji čak i od pravog Group B homologacijskog specijala, sudeći prema Kečpulu. Krut na neravninama, baš kao što bi reli autombil trebalo da bude, ovaj model je lagan na volanu i dolazi do naginjanja karoserije u krivinama, ali sve to su samo neke od čari koje vožnju u reli stilu čine predvidivom. Voditelj emisije odlazi toliko daleko da ovaj model poredi sa Ferrari F40 automobilom zbog načina na koji njegov motor koji obožava gas želi da ostane na njemu tokom proklizavanja.

Sve u svemu, ovaj predivni model se ponaša kao punokrvni reli automobil po pitanju agilnosti i sposobnosti za nagle promene pravca i to je omogućeno zbog toga što je fino tjuniran uz pomoć pravog reli vozača. Kompanija Kimera je želela da njen EVO37 bude pravi reli automobil, ne samo potentni ulično legalni model koji samo liči na restmod Lancia 037 jedinice, sa konačnim rezultatom koji se definitivno isplatio. Automobil se dokazao projektom izvedenim iz iskonske ljubavi, dok nešto više detalja o priči koja stoji iza njega i tehničkom razvoju možete videti na snimku koji sledi ispod našeg teksta.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group