Tjunirana Honda CR-V sa licem Godzile i 500 ks na trapovima

Honda CR-V modeli nisu preterano poznati po svojim sportskim performansama, ali to nije sprečilo jednog vlasnika iz Japana da tjunira svoju jedinicu i pretvori je u zadivljujuću mašinu za velike brzine...

Sa njuškom R34 Nissan Skyline GT-R modela, ovaj model na prvi pogled može zavarati brojne posmatrače, dok se ispod njegove haube nalazi brutalna mašina dobra za 500 ks, koja pokreće sva četiri točka.

Snimljen od strane jutjubera Adama Zilina, na HKS Premium danu u okviru svetski poznatog Fuji Speedway događaja u Japanu, ovaj CR-V je prepoznatljiv kao takav samo kada se posmatra sa zadnje strane. Prednji deo ovog vozila izgleda kao spljošteni Nissan Stagea model i to je zapravo sam Zilin pomislio kada ga je prvi put video.

Kada se svi detalji malo podrobnije pogledaju, moguće je brzo shvatiti da se ovde verovatno radi o daleko impresivnijoj mašini od standardne Stagea varijante. B18C agregat koji se nalazi ispod haube ovog automobila pojačan je Garrett turbo punjačem koga hrane specijalni usisnici od titanijuma.

Ovaj motor se okreće do 8.500 rpm i njegov brzinomer se završava na 320 km/h, sa svih 500 ks koji se prenose kroz standardni menjač CR-V modela i odlaze u sistem koji okreće sva četiri točka, što je samo po sebi dokaz da se ovde radi o ozbiljnom fabričkom sklopu koji može podneti ovu snagu.

Sa druge strane, ovaj vlasnik je dosta radio kako bi osigurao da zaustavljanje ne bude slaba tačka njegovog modela, tako da se iza točkova na sve četiri strane nalaze velike čeljusti sa šest klipova kompanije Endless.

Prednji deo automobila o kome smo već pričali zapravo predstavlja specijalno dizajniranu opremu kompanije Top Secret, ali je ujedno moguće primetiti i da je on dosta viši od onog na pravom R34 modelu, što je namerno urađeno kako bi se on u potpunosti uklopio sa ostatkom japanskog krosovera.

Suptilni, ali veoma važni detalji kao što je ovaj nastavljaju se i unutar putničke kabine, gde je moguće videti Bride Low Max sedišta od ugljeničnih vlakana, zajedno sa specijalno dizajniranom centralnom konzolom koja poseduje ekran informativno-zabavnog sistema osetljiv na dodir. Tapacirunzi vrata obloženi su alkantarom u istoj svetlo plavoj i crnoj kombinaciji boja kao i ostatak enterijera.

Sudeći prema vlasniku, jedini razlog zbog kog ovaj model nije bio prisutan na Tokyo Auto Salon sajmu automobila jeste to što je on smatrao da neće moći da se kvalifikuje zbog toga što su mu zadnja sedišta fabrička. CR-V linija je veoma popularna i naširoko voljena u čitavom svetu, ali definitivno nigde nije moguće videti specijalno tjunirani primerak ovog automobila koji je i izbliza sličan ovome.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group