BMW 635 CLX by CARLEX - ekskluzivnost u sedam primeraka

Radionica Carlex sa zadovoljstvom predstavlja novu limitiranu seriju projekta BMW 635, u kojoj se nalazi jedinstven i usavršen model iz 1980-ih…

Automobil prikazan u galeriji je model iz 1986. godine, a predstavlja prvi od sedam automobila koji će proći kroz detaljno usavršavanje u cilju stvaranja neuporedivog asortimana klasičnih BMW vozila sa Carlex potpisom.

Stariji automobili, posebno BMW modeli iz osamdesetih godina, imaju posebnu privlačnost koja ih čini izuzetno cenjenim među kolekcionarima. Ovi automobili su više od pukih prevoznih sredstava; oni su simboli jedne ere, odražavajući dizajn, tehniku i duh svog vremena. BMW modeli iz osamdesetih su posebno poznati po svom klasičnom, ali inovativnom dizajnu, koji se i danas smatra stilski besprekornim. Njihova jednostavnost, zajedno sa pouzdanošću i izdržljivošću, čini ih ne samo privlačnim za ljubitelje klasičnih automobila, već i za one koji traže vozila sa karakterom. Ovi automobili su više od pukih mašina; oni su deo automobilske istorije, svaki sa svojom jedinstvenom pričom i nasleđem koje privlači kolekcionare širom sveta.

U viziji Carlex radionice, BMW modeli iz osamdesetih dobijaju novi život i sposobni su da se nadmeću čak i sa novijim opcijama, baš kao što to demonstrira ovaj primerak koji možete videti u našoj galeriji.

Ručno Patinirani Detalji

Glavni cilj radionice bio je unapređenje ovog prelepog kupea do nivoa koji bi pružao maksimalno uživanje budućem vlasniku u svakodnevnoj upotrebi, a istovremeno posedovao sve karakteristike kolekcionarskog vozila. Baš zato, majstori svog zanata su izabrali model BMW E24, smatrajući ga jednim od najlepših kupea i jednim od prvih koji su nudili veoma udobnu svakodnevnu upotrebljivost. Pored svoje zadivljujuće karoserije, automobil pruža pravo zadovoljstvo prilikom vožnje, opremljen klimom, električnim kontrolama i gotovo neuništivim, odličnim motorom.

Namera Carlex radionice je bila da stvore praktično delo funkcionalne umetnosti za ljubitelje klasičnih automobila. Fokusirali su se prvenstveno na udobnost vozača, pa su radovi uključivali poboljšanje suspenzije za veću preciznost uz održavanje udobnosti po svaku cenu, unapređenje enterijera korišćenjem materijala neuporedivog kvaliteta i izradu dobrog audio sistema koji omogućava reprodukciju muzike iz modernih izvora i aplikacija – naravno, težeći da opremu postave na diskretne lokacije. Takođe, automobil je opremljen prelepim novim točkovima.

Kompletan enterijer je detaljno modifikovan sa majstorskom preciznošću. Pažljivo planirana i odgovarajuće izabrana šema boja daje enterijeru suptilnu klasu, a u svakom najmanjem detalju vidljiva je savršenost zanatstva. Posebnu pažnju zaslužuju elementi od ručno patinirane kože, karakteristični za nedavne radove radionice.

Patiniranje kože, poznato iz visokokvalitetne ručno rađene obuće i luksuznih dodataka, fasciniralo ih je, pa su odlučili da ga uvedu u svet prelepe automobilske umetnosti. Želeći da u svom projektu primene znanje najboljih, pozvali su gospodina Andrzej Olender, svetskog šampiona u ovom radu, koji ih je upoznao sa tajnama zanata. Uložili su puno vremena i pozitivne energije da bi razumeli materijal i tehnike. Rezultate ovog procesa možete proceniti na osnovu predivnih fotografija koje su rado podelili sa nama ili, ako je moguće, u njihovom salonu, gde vas srdačno pozivaju :-)

Patiniranje je proces koji koži daje izgled prirodnog starenja, obavljen suptilno i elegantno. Zahvaljujući patiniranju, koža dobija jedinstveni karakter. Međutim, proces zahteva poznavanje zanata, ogroman rad i visok nivo veštine. Koža finiširana na ovaj način postaje sve lepša i plemenitija tokom vremena uz pravilnu upotrebu.

Preko 1200 radnih sati

Više od 1200 radnih sati njihovih vrhunskih stručnjaka bilo je potrebno da se ovaj BMW dovede u sadašnje stanje. Značajan deo ovog rada bio je posvećen prethodno pomenutoj patinaciji kože enterijera i njenom dizajnu.

Mnogo vremena je takođe utrošeno na razvoj novih šavova i dezena, usavršavanje detalja i ručnu pripremu svih elemenata. Da bi se stvari stavile u perspektivu, stvaranje drugih kompleksnih projekata u njihovoj radionici obično traje oko 340 radnih sati u proseku.

Šta je promenjeno?

Stari automobili su često lepi, ali nepraktični i ponekad neudobni. Zato su, između ostalog, dizajnirana potpuno nova kožna sedišta, okarakterisana jedinstvenim dizajnom i udobnim profilom. Imaju nešto čvršće, gušće punjenje u poređenju sa fabričkim sedištima, čineći ih znatno ergonomičnijim. Konstruisana su na fabričkim okvirima, pa zadržavaju sve funkcionalnosti i kontrole.

Još jedan karakterističan element su brzinomeri. Fabrički napravljeni, kreirani su od plastike i svakako su jedan od vizuelno najslabijih aspekata ovog modela. Sada su prekriveni visokokvalitetnom ručno patiniranom kožom, a kazaljke su izrezane od čelika i ručno polirane do visokog sjaja, pa ih sada vrlo lako možemo opisati kao čvrste i elegantne. Gledanje ovih merača donosi radost ljubiteljima nakita i analognih satova.

Još jedan važan redizajnirani element kom su posvetili puno pažnje je volan, koji je direktna tačka kontakta između vozača i automobila. Koristili su šavove i uzorke poznate iz luksuzne ručno rađene kožne robe – što je svakako retkost u svetu automobila.

Posebni pomen zaslužuju i jedinstveni Carlex amblem i oznake. Amblem garantuje da se neće proizvesti više od 7 jedinica određenog modela u njihovoj fabrici. Samo modeli označeni amblemom proizvode se u kratkim serijama, do maksimalno sedam jedinica globalno, omogućavajući im da održe najviši nivo zanatstva i posvete odgovarajuću količinu vremena svakom. To garantuje njihovim kupcima da kupuju kolekcionarski predmet.

Suspenzija takođe utiče na udobnost upotrebe. U ovom slučaju, stara je zamenjena novom koja ima sportski karakter, dok ostaje što mekša. Kao rezultat toga, automobil nudi precizno upravljanje u krivinama i zadržava svoju "limuzinsku" udobnost. Fabrički točkovi su zamenjeni novim modelom – kombinacijom od tri dela, aluminijuma i nerđajućeg čelika sa klasičnim dizajnom koji odgovara modelu i eri.

Odlična muzika sa izvanrednim zvukom

Audio sistem automobila integrisan je u enterijer kako ne bi bio upadljiv, a istovremeno u potpunosti iskorišćava svoje mogućnosti. Da bi se postigli najbolji rezultati, korišćeni su klasični radio, prilagođeni zvučnici savršeno ušuškani u oblogama vrata, sabvuferi koji su svoje mesto pronašli ispod zadnjeg sedišta, kao i osmokanalno pojačalo sa Match Up 8DSP procesorom.

Tehnologija koja se koristi omogućava lako povezivanje sa telefonom i korišćenje aplikacija poput Tidal.

Sertifikat o autentičnosti

Svaka od sedam kreiranih jedinica dolazi sa Sertifikatom o autentičnosti i pločicom za identifikaciju koja potvrđuje da su modifikacije izvršene u Carlex radionicama. Sertifikat je poseban dodatak koji naglašava jedinstvenost svakog modela, što nesumnjivo dodaje vrednost za svakog kolekcionara.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group