Uni Wheel - tehnologija koja će revolucionalizovati električne pogonske sklopove

Više slika

Više slika

Proizvođači automobila obožavaju da se hvale time koliko prostora njihovi električni automobili oslobađaju za putnike...

Međutim, električne pogonske jedinice su još uvek prilično glomazne i nepraktične, ali kompanja Hyundai tvrdi da je stvorila novu tehnologiju koja će obezbediti značajno smanjivanje električnih motora, otvarajući dosta više prostora za ljude i prtljag.

Tehnologija nazavana Uni Wheel predstavlja poslednju inovaciju južnokorejskog brenda, sličnu in-hub motoru, i univerzalni sistem koji određene pogonske komponente potrebne za električne jedinice prebacuje u točkove, međutim, njegov glavni pogonski sklop i dalje ostaje pozicioniran van točkova.

Stoga, Uni Wheel kompanije Hyundai smešta reduktor brzine u točkove, efektivno smanjujući gabarite električnog motora. Ova inovacija omogućuje korejskom proizvođaču da uključu manji motor po jednom točku, radije nego da se oslanja na veliku pogonsku jedinicu na čitavoj osovini.

Prebacujući niz brzina na unutrašnji deo točka, snaga čak i malih agregata prebačena je direktno na točkove i sasvim je dovoljna kako bi podjednako efikasno pokretala vozila. Kako brojni stručnjaci ističu, pokretanje svakog točka pojedinačno poseduje svoje prednosti u performansama vožnje i bezbednosti, pružajući svakom pojedinačan i prilagođen odgovor na krivine i sve druge uslove na putu.

Međutim, čuda Uni Wheel sistema ne zaustavljaju se ovde, jer zbog načina na koji su brzine organizovane, zupčanici se mogu pokretati unutar točkova istovremeno prenoseći snagu. Kao rezultat ovoga, stvara se konekcija između točka i motora, zajednički i slobodno klizeći vertikalno, tako da sam točak ne zahteva homokinetičke zglobove. To znači da su svi gubici po pitanju efikasnosti prilikom operacije sa ovakvom konekcijom pod uglom u potpunosti eliminisani, što poboljšava isporuku snage i prelazni opseg.

Ova sloboda dobijena inovativnom tehnologijom pruža inžinjerima daleko slobodniju kontrolu visine vožnje automobila. Pošto već ne postoji ni jedna jedina tačka u kojoj homokinetički zglobovi prenose snagu efikasno, vozila opremljena Uni Wheel sistemom i vazdušnim vešanjem, na primer, mogu spustiti karoseriju niže radi aerodinamičnije vožnje na autoputu ili je podići radi većeg rastojanja bez stvaranja kompromisa po pitanju performansi.

Hyundai tvrdi da bi Uni Wheel tehnologija mogla biti ugrađena u veoma male točkove do četiri inča u obimu, što znači da bi ona mogla biti idealna i za lične mobilne naprave, takođe. Sistem može biti skaliran kako bi bio ugrađen u vozila sa točkovima do dvadeset i pet inča, prilagodivši se tako velikim modelima i terenskim mašinama.

Kako ovaj proizvođač tvrdi, on je već testirao izdržljivost svog novog sistema, zaključujući da Uni Wheel pruža dobre performanse. Nažalost, Korea Times prenosi da Hyundai još uvek nije spreman da iznese informacije o tome kada bi Uni Wheel tehnologija mogla da bude spremna za proizvodnju, ali je podnela zahtev za patent na domaćem, evropskom i američkom tržištu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group