Najvoljeniji čovek u autoindustriji garantuje budućnost radnicima i klipnim motorima

Era baterijskih električnih vozila polako se zahuktava, ali na Tokyo Auto Salon sajmu automobila, kompanija Toyota je dokazala da zabavi koju motori sa unutrašnjim sagorevanjem donose još uvek neće doći kraj, predstavljajući vozila kao što je osveženi GR Yaris i Lexus LBX RR Morzio koncept sa 300 ks...

Postoji obilje drugih Toyota modela pokretanih agregatima sa unutrašnjim sagorevanjem kojima se obožavaoci industrije mogu radovati u budućnosti, dok je tokom razgovora na jednoj konverenciji za novinare u okviru tokijskog događaja, legendarni Akio Tojoda potvrdio da njegov brend razvija sledeću generaciju automobila sa atmosferskim agregatima, naglašavajući da će oni igrati ključnu ulogu u dostizanju njegove karbonske neutralnosti.

„Za agregate i dalje postoji važna i praktična uloga u okviru dostizanja karbonske neutralnosti“, izjavio je Tojoda. „Stoga, dozvolite nam da tehnologiju motora unutrašnjeg sagorevanja dovedemo do savršenstva. Baterijska električna vozila ne predstavljaju jedini način da se dostigne ovaj cilj“, zvanično se predsednik kompanije Toyota obratio svima prisutnima. „Zar nam nije svima dozvoljen entuzijazam kada su u pitanju automobili tokom ovog izazova koji je pred nas postavljen? Možete pomisliti ’motori u ovoj dobi i danas?’, jer vam ovako nešto možda zvuči kao trka sa vremenom i protiv njega, ali to nije tačno. Motori sa unutrašnjim sagorevanjem predstavljaju korak ka budućnosti.“

Detalji agregata sledeće generacije kompanije Toyota još uvek nisu zvanično objavljeni, ali kako Auto News navodi, vlada uvreženo mišljenje da će ovaj proizvođač koristiti napredne jedinice sa unutrašnjim sagorevanjem i oni će predstavljati njegov ključni fokus tokom ove godine. U okviru svog govora, Tojoda je naglasio da približno 5,5 miliona stanovnika Japana radi u njegovoj automobilskoj industriji u i da njegov brend želi da zaštiti radna mesta ovih ljudi.

“Ovi radnici podržavaju Japan i poseduju veštine koje našu zemlju čine jakom i kao takvom će je držati u budućnosti. Nikada ne smemo izgubiti ove ljude“, izjavio je Tojoda. „Za sve one koji su kreirali motore sa unutrašnjim sagorevanjem do sada, pustite nas da nastavimo sa našim poslom, neću nikada dozvoliti da sav veličanstveni posao koji ste uradili do sada bude potpuno pogažen“.

Toyota će najverovatnije ciljati ka maksimalnoj redukciji emisija štetnih gasova u svojim novim jedinicama koje su na putu i to na brojne načine, uključujući dodavanje više kompresije i manje tehnologija sagorevanja. Kompanija Toyota takođe radi na tome da njena vozila budu u potpunosti prilagođena pokretanju uz pomoć vodonika.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group